John Prine - Fair & Square (2005)

Roots
Label: Oh Boy

1. Glory of True Love (4:12)
  2. Crazy as a Loon (5:03)
  3. Long Monday (3:23)
  4. Taking a Walk (6:10)
  5. Some Humans Ain't Human (7:03)
  6. My Darlin' Hometown (3:14)
  7. Morning Train (4:02)
  8. The Moon Is Down (3:48)
  9. Clay Pigeons (4:27)
  10. She Is My Everything (4:26)
  11. I Hate It When That Happens to Me (2:50)
  12. Bear Creek Blues (4:45)
  13. Other Side of Town (4:54)
  14. Safety Joe (3:57)
EVANSHEWSON
Ik heb twee mooie John Prine platen.

The Missing Years en Souvenirs.

Laat dàt er nu net twee zijn die hier niet te bespeuren zijn!

avatar van Bartjeking
Dit is een van mijn lievelingsplaten, veel gedraaid tijdens mijn afstudeertijd op de antillen. She is my everything vind ik een van de mooiste liefdesliedjes ooit, maar helaas teveel gedraait voor mijn ex zodat het nu min of meer waardeloos is Verder komt hier ook de komische kant van John Prine naar boven in bijvoorbeeld Safety Joe.

Ik hoop dat John Prine binnenkort nog eens met zo'n parel komt, want deze plaat is door geen van zijn collega's overtroffen in de afgelopen vijf jaar.

avatar van Arbeidsdeskundige
Bijzonder fraaie instrumentatie, zijn warme stem en oprechte teksten maken dit tot een ware parel.