Van Morrison - Back on Top (1999)

Label: Virgin

1. Goin'Down Geneva (4:24)
  2. Philosophers Stone (6:05)
  3. In the Midnight (5:07)
  4. Back onTop (4:23)
  5. When the Leaves Come Falling Down (5:39)
  6. High Summer (5:12)
  7. Reminds Me of You (5:39)
  8. New Biography (5:23)
  9. Precious Time (3:45)
  10. Golden Autumn Day (6:31)
Peter Ganzeboom
Prachtig album,

luister eens naar nr.5 When the leaves come falling down.

Van Morisson op zijn best

avatar van Omsk
Hm, verreweg het hoogste gemiddelde van zijn laatste 10 platen en maar één reactie. Waar zijn jullie allemaal?

avatar van kanjer
Ik kan het steeds meer waarderen. Staat nu na Into the music op nummer 2. Met name precious time en The leaves... vind ik sterke platen.

avatar van Marieketiekje
Ik kan niet stilzitten bij Goin'Down Geneva! Begin te dansen door de kamer als ik die hoor. Lekkere plaat man!

avatar van Madjack71
Toch een album van Morrison die een aantal nummers herbergt die het zonnetje doen laten schijnen, ondanks de wat herfstachtige inslag; When the leaves come falling down en Golden Autumm Day, krijg ik er toch over het geheel een High Summer gevoel bij. Een constante plaat.

avatar van De buurman
Weer eens gedraaid van het weekend. The Philosopher's Stone, Back On Top en When The Leaves Come Falling Down blijven beestachtig mooie nummers.

kistenkuif
Ja hoor, één van zijn meest genietbare albums op latere leeftijd. Eindelijk weer een beetje peper in z'n reet.