De buurman
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 30 augustus 2008
Laatste bezoek: gisteren om 23:33 uur
Aantal stemmen: 387
Gemiddelde: 3,75
Standaardafwijking: 0,76
Aantal berichten: 1832
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 9
Top 10 albums
- 1. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
- 2. Queen - Jazz (1978)
- 3. David Bowie - Low (1977)
- 4. Steely Dan - Aja (1977)
- 5. Randy Newman - Little Criminals (1977)
- 7. Yes - Relayer (1974)
- 9. Santana - Moonflower (1977)
- 10. Joe Jackson - Night and Day (1982)
Recente stemmen
- 5,0Level 42 - Level 42 (1981) geplaatst: 19 november 2023, 15:37 uur
- 5,0Yes - Relayer (1974) geplaatst: 28 oktober 2023, 12:54 uur, stem was: 4,5
- 4,0Fleetwood Mac - Tusk (1979) geplaatst: 26 oktober 2023, 18:48 uur
- 4,0The Rolling Stones - Love You Live (1977) geplaatst: 27 september 2023, 16:21 uur
- 5,0Queen - Jazz (1978) geplaatst: 24 mei 2023, 02:25 uur, stem was: 4,5
- 5,0Whitesnake - Come An' Get It (1981) geplaatst: 24 mei 2023, 02:24 uur, stem was: 4,5
- 5,0Jan Akkerman - Jan Akkerman (1977) geplaatst: 24 mei 2023, 02:24 uur, stem was: 4,0
- 4,5Snoop Doggy Dogg - Doggystyle (1993) geplaatst: 9 oktober 2022, 01:18 uur
- 4,5Pink Floyd - Animals (1977) geplaatst: 3 oktober 2022, 01:15 uur, stem was: 3,5
- 4,0Vulfpeck - The Beautiful Game (2016) geplaatst: 17 september 2022, 12:56 uur