Bros - Push (1988)

Label: CBS

1. When Will I Be Famous? (5:02)
  2. Drop the Boy (4:08)
  3. Ten Out of Ten (4:07)
  4. Liar (3:42)
  5. Love to Hate You (5:19)
  6. I Owe You Nothing (3:40)
  7. I Quit (3:33)
  8. It's a Jungle Out There (4:15)
  9. Shocked (4:20)
  10. Cat Among the Pigeons (4:07)
  11. I Owe You Nothing [7" Mix] * (3:38)
  12. I Quit [Single Mix] * (3:34)
  13. Drop the Boy [Single Edit] * (3:51)
  14. When Will I Be Famous? [Single Edit] * (4:00)
  15. The Boy Is Dropped * (3:54)
  16. Silent Night * (3:53)
  17. Shocked [Live] * (6:07)
  18. The Big Push Overture * (5:50)
  19. I Owe You Nothing [The Shep Pettibone Remix] * (6:38)
  20. I Owe You Nothing (Pettibeats) * (3:41)
  21. I Owe You Nothing (The Voice) * (3:18)
  22. I Owe You Nothing [Club Mix] * (7:42)
  23. I Owe You Nothing (The Beats) * (3:42)
  24. I Owe You Nothing [Over 18 Mix] * (17:55)
  25. When Will I Be Famous? [Contender Dub Mix] * (8:21)
  26. When Will I Be Famous? [Infamous Mix] * (5:44)
  27. When Will I Be Famous? [Club Mix] * (8:11)
  28. When Will I Be Famous? [Acapella Mix] * (4:05)
  29. When Will I Be Famous? (Bonus Beats) * (2:56)
  30. Drop the Boy [Art Mix] * (5:56)
  31. Drop the Boy [Shep Pettibone Dub Mix] * (7:04)
  32. Drop the Boy [Shep Pettibone Mix] * (6:47)
  33. I Quit (Acid Drops) * (4:01)
  34. I Quit [The "Turn-On" Mix] * (6:55)
  35. I Quit [The Acidic Mix] * (8:07)
1,0
Misschien met 30 bier op. Maar dan is veel leuk natuurlijk

avatar van Hanszel
Geweldig, die reacties hier!

Zag 'm bij de kringloop liggen voor drie kwartjes (ja, ik kom uit het gulden-tijdperk) en de hitjes brachten een glimlach op m'n gezicht dus ik nam 'm mee. Misschien leuk voor in de auto en anders is het in ieder geval nog 'one fierce beer coaster'

Zette 'm net voor het eerst op en nummer 1 is toch wel best heel leuk. Glad geproduceerd ja, maar niet verkeerd.

Oei, nu nummer 3 en die doet wel pijn aan m'n oren. Vlug door. Hmmm, 4 is niet veel beter. En 5 ook niet, ZAP! Dan nummer 6, het andere hitje. Ja, leuk. Jeugdsentiment. Raar wat tijd met je doet want hoewel ik het op dit moment leuk vind om te horen weet ik nog dat m'n broertje en ik dit nummer verachtten destijds....

Inderdaad bananarama-achtig. Met van die ultra strakke (electronische?) beats. Typisch tijdproduct maar gelukkig niet van Stock/Aitken/Waterman want die heb ik verbannen. Ze hebben ooit Rollen maar.... met mij gedaan en daar ben ik toen heel boos om geworden

Hoewel stock aitken en waterman verbannen vrijwel onmogelijk is! Kijk deze lijst eens!!! List of songs produced by Stock Aitken Waterman

On topic: Als 'serieuze' muziekliefhebber hoor ik dit natuurlijk ook niet echt te kunnen pruimen maar ik moet zeggen, het is niet SLECHT ofzo. Wel echt iets van 'toen'. Voorlopig krijgt ie wel een plekje in de kast (tussen British sea power en Jeff Buckley ) En nu die andere Tori Amos - Boys for Pele (1996) - MusicMeter.nl uit de krinloop luisteren. Die was 2,25 dus ze prijzen het wel naar kwaliteit

Banjo schreef:

Een documentaire over Bros ??

Ja, best een leuke! Gaat over de reunie die de broers willen doen. Een optreden in de O2 in Londen. En dat gaat niet zonder horten of stoten. Vermakelijk.

Nou er komt ook slaande ruzie in voor las ik... dus dat wil ik wel even zien

avatar van Germ
Germ (crew)
Banjo schreef:

Een documentaire over Bros ??

Ben die docu nu aan het kijken, dit is echt weer een overtreffende trap van Spinal Tap. Vooral die zanger neemt zichzelf veel te serieus.
Muzikaal is het allemaal niets, maar de documentaire is wel de moeite waard.