Lil' Wayne - I Am Not a Human Being II (2013)

Label: Young Money

9. Rich as Fuck (3:43)

met 2 Chainz

10. Trippy (4:23)

met Juicy J

11. Bitches Love Me (4:13)

met Drake en Future

12. Romance (4:20)
  13. God Bless Amerika (5:03)
  14. Wowzers (3:45)

met Trina

15. Hello (4:02)

met Shane Heyl

16. Lay It Down * (4:05)

met Cory Gunz en Nicki Minaj

17. Hot Revolver * (3:20)

met Dre

18. My Homies Still * (4:06)

met Big Sean

19. Shit Stains * (4:17)
totale tijdsduur: 1:05:32 (1:21:20)
avatar van MDRAIJER
Ik kan haast iedereen z'n top 3 nummers van dit album wel raden aangezien de rest niet zo top is.

Gokje: God Bless Amerika, No Worries* & Bitches Love Me.

*Verander eventueel voor R.A.F.

avatar van Oortrommel
1,5
Toegegeven, een Lil' Wayne album luister je de laatste jaren niet om originele, creatieve of enigszins authentieke muziek te horen. Maar ik heb door The Carter I t/m III een zwak voor hem, en hoop nog steeds dat het kwartje ooit valt bij hem. Maar het ziet er naar uit dat hij met het album verder afzakt.

Corny worldplay lijkt het devies van de laatste jaren, opgeteld bij producties die puur voor de clubs zijn gemaakt (en onderling weinig afwisseling kennen) en gastartiesten waar je je vraagtekens bij zet. Waar hij in het verleden met features van o.a. Robin Thicke, Juelz Santana en Jay-Z koos voor toegevoegde waarde, kiest hij nu voor mensen als 2 Chainz ("2 Chainz, my first chain had a twin"....wtf). Tel hierbij mensen als Soulja Boy, Detail en Juicy J op en je weet wat dit is; drama (geen DJ).

Er staan best wel wat grappige nummer op. Back to you, dont worrie, my homines stil, hot revolver, lay down

Best een geinig album l

HZFR11
1 van z'n minste albums. Ging dit luisteren met hoge verwachtingen maar 't is toch een beetje tegengevallen. Wayne's punchlines zijn grappig en ik kan het altijd wel waarderen, en omdat hij die lines sinds zijn vrijlating eigenlijk alleen maar in zijn muziek gooit (eigenlijk niets anders) ging ik dit album maar eens checken).

De eerste paar tracks vond ik het leuk, maar na een track of 6 begon het me toch een beetje te vervelen. Het is echt zoiets wat op een feature leuk is, maar geen heel album mee te vullen valt. Omdat ik een zwak heb voor Wayne heb ik het toch maar af geluisterd (met pauzes) en ik ben uiteindelijk op een 2,5 uitgekomen. Jammer, want hij heeft zo veel meer in te brengen.

Hoogtepunten zijn voor mij My Homies Still, Rich As Fuck en IANAHB. Deze 3 luister ik zo af en toe nog wel eens.

It was written..
Met deze album veeg ik me reet niet eens mee af. Echt waardeloos

avatar van Johnny Marr
Jammer dat Rich As Fuck zo'n waanzinnig slechte tekst heeft, want de beat is wel top.

avatar van Deranged
Ik vind 'these hoes want that hose pipe so I give all these hoes pipe, she get on that dick and stay on all night like porch lights' anders best een hoogstandje.

Elders ook wel eens 'I make her take this dick like advice' gehoord.

Qua penisgrollen in hiphop staat deze man toch wel zo'n beetje op eenzame hoogte.

avatar van MDRAIJER
Het intro nummer is intens gaaf. God Bless Amerika is ook héél vet... maar daar blijft het ook wel een beetje bij.

Jammer want ik had wel meer verwacht van "Tha Best Rapper Alive"....