30 Seconds to Mars - 30 Seconds to Mars (2002)

Label: Virgin

1. Capricorn (A Brand New Name) (3:53)
  2. Edge of the Earth (4:36)
  3. Fallen (4:57)
  4. Oblivion (3:27)
  5. Buddha for Mary (5:43)
  6. Echelon (5:47)
  7. Welcome to the Universe (2:38)
  8. The Mission (4:02)
  9. End of the Beginning (4:37)
  10. 93 Million Miles (5:18)
  11. Year Zero (7:54)
  12. Anarchy in Tokyo * (7:25)
  13. Revolution * (3:26)
De band van Jared Leto, je weet wel die acteur(destroying somethin beautiful) die in elkaar gemaept wordt door Pitt of Norton in Fight Club.

avatar van Sammy
Klopt idd, en nooit gedacht dat ie een robijnen strot zou hebben, wat kan die gast goed zingen zeg. 4.5*

Spijtig dat ze niet op tournee in Europa zijn geweest. Ik had heel graag op de eerste rij gestaan .

ik vind dit bandje toch wel erg tof, en dan vooral dit album. erg unieke klanken met een goede stevige stem van jared leto. a beautiful lie (nieuwste album) vind ik echt een heel stuk minder, erg standaard en minder origineel.

avatar van dvdschaaf
Toen ik Capricorn hoorde, dacht ik WOW, album snel gekocht. Viel de rest me eigenlijk toch iets tegen.

avatar van Haveaniceday
dvdschaaf schreef:

nja ook de rest is wat mij betreft van dezelfde kwaliteit, of zelfs beter (Oblivion!).

Ik moet zeggen dat ik deze cd beduidend minder vond dan hun nieuwste werk, maar dat gat begint wel een beetje te slinken de laatste paar weken. Ben benieuwd waar het eindigd

Ik vond dit album zo super, en ik was zo ontgoocheld dat ze die sound volledig achter zich hebben gelaten. Niet dat het nieuwe album nu zo slecht is, maar je merkt toch een beduidend verschil.

Leto heeft inderdaad een zeer goeie stem, en liedjes als Oblivion, Buddha for Mary en Capricorn deden het beste vermoeden voor 30STM. Jammer.

avatar van Pellie
'The Mission' en '93 Million Miles' Zijn te uitspringende platen met een lekker melodietje. Voor de rest een fijn plaatje met enigzins wat eentonige nummers.

Joy
dus dit zangertje is eigenlijk een acteur?

goh...

avatar van james_cameron
Prachtig veelzijdig album, vol geweldige songs. Geen enkele misser. Helaas is het volgende album, A Beautiful Lie, veel minder sterk en origineel.

AvRiL*AsHLEe*fan
Het is idd een heel andere CD dan A Beautiful Lie, maar ik vind het toch heel goede muziek, net iets minder dan A Beautiful Lie maar ook wel 5*
De beste nummers vind ik Edge of the Earth en Echelon.

avatar van Astrid9017
Heerlijke band, heerlijk album. Iets minder goed dan het 2e album maar zeker niet slecht! Kan de hele dag door naar die prachtige stem van Jared Leto luisteren, dus ik ben nog lang niet verveeld met hun muziek en dat zal ook wel niet gebeuren.

Een mooie 5 sterren geef ik ervoor.

avatar van THEMARSVOLTA
Hm, 5 sterren?, hij is mooi maar niet perfect.

avatar van HellYeah
Leuke plaat, aparte stijl. De cd is niet echt één om tientallen keren achter elkaar af te spelen (maar zo zijn er weinig), maar het zijn wel aanstekelijk nummers die aan je blijven plakken.
Mijn favoriete nummers zijn The Mission en Oblivion, maar ook Year Zero krijg ik niet uit mijn hoofd.

ElsenaarMetal
wat een eentonige rotzooi is dit, ik heb hem geluisterd en er kwam maar geen einde aan, sommige nummers duren eindeloos en hebben stuk voor stuk de zelfde melodie. staan maar twee mooie nummers op en dat zijn Capricorn en Oblivion de rest stelt me teleur. ik vind A beautiful lie vele malen beter

bro
maar nee. juist niet. op A Beautiful Lie heeft ver elk liejde dezelfde ritmesnelheid en zanglijnen. hier word er teminste ietswat gebracht dat een beetje origineel is. spijtig dat die zanger zo een aandachttrekker is

avatar van bennerd
Een zware strandjanet dus, maar ik hou mij hier even buiten

ElsenaarMetal
A beautiful lie Is ook niet erg goed, maar spreekt mij toch meer aan dan deze Cd. En idd de zanger is een aandachtstrekker van daar ook die populariteit want zo goed is deze band nou ook weer niet.

Dit is echt een goed album. Jared Leto is een getalenteerde man, hij kan zingen en acteren. A Beautiful Lie vind ik nét iets beter, wat niet wegneemt dat dit ook een geweldig album is!
5* geef ik hiervoor!

avatar van andnino
saraneven schreef:

Is het wel duidelijk dat je normaal gesproken stemt op het album en niet op de persoon die erachter zit?

avatar van Evii x
Wat een zalig album seg!
Had eerst nog nooit van deze band gehoord, totdat een kenis deze CD eens oplegde.
Ik was onmiddellijk verkocht! =)
Was ook verbaast toen ze me vertelde dat acteur Jared Leto de zanger was van deze groep. Wat een stemgeluid!

Nu ja, 4.5*

avatar van bennerd
Sammy schreef:

Hetgene wat mij dus zo enorm verbaasd heeft. Die gast kan inderdaad de sterren van de hemel zingen, ondersteund door een wonderbaarlijke dromerige sfeer, zonder dat het te melig wordt. Klasse album!

avatar van Guinness1980
andnino schreef:

Als ik zo moet gaan stemmen verdiend hij een 0.5. Op Pinkpop enkele jaren geleden wist hij te vertellen dat hij blij was in Denemarken te zijn.

Heb deze albums een tijdje geleden weg gedaan omdat ik er toch nooit meer naar luister.

avatar van stef212
1,0
Vind deze plaat echt helemaal niks. Ben ik de enige die deze plaat inhoudsloos en plat vind?

Pritje
Ik vind het heel raar dat a beutiful lie niet er bij staat die steekt er voor mij erboven uit!!!

Pritje
Nee gevonden maar eens een goed idee dor scrollen XD

avatar van R2DeepThroat
Zitten ze in 2010 nog altijd singles weg te geven van een album uit 2002 of zit het anders? Ik kan geen nieuwer album vinden op MovieMeter, hoor

Kijk eens op de artiestenpagina van MusicMeter:

Thirty Seconds to Mars

avatar van R2DeepThroat
herman schreef:
Kijk eens op de artiestenpagina van MusicMeter:

Thirty Seconds to Mars

Ja,ik heb 't ondertussen al uitgevonden.
Zat altijd ' 30 ' te typen ipv Thirty

avatar van steve666
vet album, erg spacy, orgineel en donker!!!
Het is jammer dat het hierna helemaal bergafwaards ging met deze band met het emo album: a beautiful lie en de miskleun: this is war.
Hier waren ze nog lekker veel aan het expirimenteren in plaats van van die radiovriendelijke rommel te maken.
jammer had graag meer van dit soort albums gehad.
top nummers: capricorn, oblivion, echelon, the mission en year zero.
dikke 4 sterren