R.E.M. - Live in Greensboro (2013)

Label: Rhino

1. So. Central Rain (I'm Sorry) (3:39)
  2. Feeling Gravitys Pull (6:14)
  3. Strange (2:35)
  4. King of Birds (5:00)
  5. I Remember California (5:29)
avatar van SirNoodle
Mooie toevoeging voor de REM Green-reissue (de ontbrekende nummers van het Greensboro concert staan hierop), en uitgebracht voor Record Store Day dacht ik. So. Central Rain en Feeling Gravity's pull zijn geweldige songs die hier ook goed gebracht worden, Strange is fun, I remember California dreigend zompig (tja, muziek beschrijven, het is een vak apart en ik ben er niet goed in)... de enige zwakkere is King of Birds, waar ik het op Document schitterend vind, vind ik het hier wat krachteloos.

Maar over de hele lijn een geslaagde aanvulling, wat voor mij ook logisch is, want de Green-tour was op live-gebied toch REM op zijn sterkst: energiek, gedreven, enz.

avatar van harm1985
Jammer dat dit niet meer op het bonus schijfje van green paste. Gelukkig op Spotify in ere hersteld.