The Opposites - Slapeloze Nachten (2013)

Label: Top Notch

1. Droom, Denk, Doe (3:32)
  2. Slapeloze Nachten (3:32)
  3. Rollende Steen (4:00)

met Spasmatic

4. Low Key (3:12)
  5. Belle Hélène (3:05)
  6. Sukkel voor de Liefde (3:27)

met Mr. Probz

7. Welkom op 't Feest (3:56)
  8. Blam Blam (2:55)

met Adje

9. Hey DJ (3:18)
  10. Je Kan het Niet (3:16)
  11. Held (4:34)

met Sef

12. Fok Anything (4:46)
  13. Laatste Keer (3:10)
  14. Leef M'n Leven (3:44)

met Hydroboyz en Adje

15. Op een Level (3:36)
  16. Kickstart (4:20)

met Faberyayo en Sjaak

17. Ga Je Lekker (3:09)
  18. Thunder (3:32)

met Yellow Claw

19. Grenzeloos & Vrij (3:55)

met Spasmatic

avatar van Shinobi
Ook maar eens beluisterd na enkele reviews gelezen te hebben dat dit een volwassener sound zou hebben en op zich is dit deels wel waar. Voornamelijk al te horen op de singles en op een nummer als 'Je Kan Het Niet'. Maar verder wordt het nergens echt bijzonder.

Het album moet dan ook vooral hebben van de sterke beats, want dat zit echt dik in orde. Lekker pompende beats, op enkele nummers (Rollende Steen) hoorde ik zelfs ook lichte invloeden van dubstep en het nummer met Yellow Claw kan ik ook wel waarderen.

Het album zelf had wel iets ingekort kunnen worden, want er zitten toch wel wat onnodige fillers op.

3,0 Sterren.