Get Rich or Die Tryin' (2005)

Label: G-Unit

1. 50 Cent - Hustlers Ambition (3:57)
  2. 50 Cent - What If (3:05)
  3. Spider Loc - Things Change (3:59)

met 50 Cent en Lloyd Banks

4. Lloyd Banks - You Already Know (4:15)

met 50 Cent en Young Buck

5. M.O.P. - When Death Becomes You (3:05)

met 50 Cent

6. Mobb Deep - Have a Party (3:55)

met 50 Cent en Nate Dogg

7. 50 Cent - We Both Think Alike (3:05)

met Olivia

8. Young Buck - Don't Need No Help (2:50)
  9. Lloyd Banks - Get Low (3:56)
  10. Tony Yayo - Fake Love (3:20)
  11. 50 Cent - Window Shopper (3:10)
  12. Lloyd Banks - Born Alone, Die Alone (3:00)
  13. Mobb Deep - You a Shooter (3:05)

met 50 Cent

14. 50 Cent - I Don't Know Officer (4:32)

met Lloyd Banks, Prodigy, Spider Loc en Ma$e

15. 50 Cent - Talk About Me (3:41)
  16. 50 Cent - When It Rains It Pours (4:02)
  17. Olivia - Cloud * (4:36)

met 50 Cent

18. 50 Cent - Best Friend * (4:11)
  19. 50 Cent - I'll Whip Ya Head Boy * (3:56)

met Young Buck

Relax
MJ_DA_MAN schreef:
Zag net de nieuwe video van Best Friend (remix) met Olivia. Geen commentaar verder

Ik geloof dat origineel beter is ?
Ik vond het nummer zelf wel mooi namelijk, klein stukje rap tekst dat hij als kind rapte in die film dan.
Refrein vind ik ook wel leuk, word ook gezongen in de film.

avatar van MJ_DA_MAN
Ik vind remix beter ofja minder slecht, simpel omdat 50 daar namelijk iets vaker zijn mond houd en het aan Olivia overlaat.

MJ_DA_MAN schreef:

maar olivia die zingt toch wat doe je dan hier ga dan naar een zing album toe...

Er zitten wel wat aardige nummers op deze cd... Denk aan fake love, when it rains it pours (drdre productie) What If:de hilarische uitspraak van Snoop Dogg...(was het zo bedoeld?) Maar het gaat vooral over geld, ik ben all1 op de wereld, ik handel het zelf wel af. (don't need no help, born alone, die alone) Things change vind ik nog wel een aardige beat. Young Buck luistert misschien ineens naar N.W.A. (fuck the police). Maar wederom moet ik vaststellen dat 50 Cent het begin van het einde is. Een 3. deze keer, dat betekent een voldoende voor 50 cent, en het komt niet eens door hem.

avatar van Yak
Yak
Zooitje berichten verwijderd.

Relax
Yak schreef:
Zooitje berichten verwijderd.

Verplaats ze dan zonodig .. damn zit je moeite te doen om een lap tekst en dan remove jij ze

0,5
indeed!!

Hustler's Ambition, Window Shopper, You Already Know zalige nummers maar mijn echte favoriet is en blijft "Get Low". GgG-Unit

avatar van hycine
ik vind Talk About me en When it Rains it's Poors nog wel aardig, de rest gaat wel, een paar zeik nummers tussen: zoals windows shopper en we both think alike). 3,5

I'll whip ya head boy toch wel de favoriete track.

avatar van 'State Of Mind'
zo als je 50 hier hoort herken je op 't bagger album Curtis niks meer van terug, hier zat ie nog in de Get Rich Or Die Tryin vibe.

t-h-y-$
mee eens
vin dit een heel goed album, goede film trouwens ook. Maar ja daar denken sommige anders over
en op curtis vind ik ook wel een paar goede nummers maar je hebt gelijk, na get rich or die tryin is het alleen maar minder geworden
Ik vind Get Low, Have A Party en Best Friend toch wel de beste nummers
If I was your best friend, I want you 'round all the time (I want you 'round me all the time)
Can i be your best friend, if you promise you'll be mine (Girl promise you'll be mine)
please say he's just a friend (Uh huh) now girl let's not pretend (Come on)
Either he is or he ain't your man (Ha Ha!) please say he's just a friend
If I was your best friend, I want you 'round all the time (I want you 'round all the time)

t-h-y-$
I'll whip ya head boy trouwens ook

Ik was naar Get Rich Or Die Tryin' gaan kijken in de bioscoop en ik vond de film erg goed meevallen, vooral het eerste liedje van de film dat uit de doeken werd gedaan, I'll Whip Ya head Boy, zalig nummer! Fake Love en Get Low zijn ook nog supergoede liedjes die boven de rest uitsteken.
Goede nummers verzekerd met dit album van 50 Cent!
Naar mijn mening misschien wel het beste album van 50 Cent sinds jaren!
Cijfer: 4,0*!

Superbeertje
Supreme schreef:
maar luister naar zijn oude tijd,
dat zal ik ook voor 50 cent doen, je kunt pas haten als je een artiest helemaal goed kent.

Ik ken oude nummers van 50 Cent, en toen vond ik hem goed. Maar die shit die hij nu maakt.. Ik bedoel maar, waar slaat heel dat nieuwe album T.O.S. op? 50 Cent is al heel lang bergafwaards aan het gaan. GROTD krijgt van mij een voldoende, het niveau was daar gewoon nog goed. The Massacre krijgt een onvoldoende, en Curtis al helemaal. Maar deze cd is toch wel lekker vind ik. Er zijn goede en slechte stukken op deze Soundtrack. 3*

SSS
Volgens mij moeten er nog een aantal tracks bij, maar weet dat niet zeker.

When You Hear That! (ft. Tony Yayo)
So Good to Me
For the Night
It Is What It Is
We Got the Hood On Smash

avatar van Dirruk
Dit album staat in de top 3 van 50 voor mij. Waar The Massacre en Curtis natuurlijk niet inzitten.

PriestMaiden
De film was een meevaller (ik had er niet veel van verwacht). De twee singles Hustler's Ambition en Window Shopper zijn goed, I'll Whip Ya Head Boy komt ook in de film voor. Een paar mindere nummers, maar ook een paar goede nummers dus. Voorlopig 3*

avatar van TheLegacy
Hustler's Ambition en When It Rains It Pours de laatste paar echt goede nummers van 50 Cent

avatar van KILLERBEE99
Hier is 50 Cent nog best dope ja, maar ook de andere artiesten doen het goed op deze soundtrack!

PriestMaiden
Net ontslagen geweest, cd geeft mij 'nieuwe hoop'...

avatar van Yestsida
Uitstekende soundtrack voor een prima film.

We Both Think Alike van 50 Cent samen met Olivia is het enige nummer dat ik niet goed trek.

Hoogstaande nummers zijn hier Hustler's Ambition(!), Things Change, When Death Becomes U, Window Shopper, Born Alone Die Alone, I Don't Know Officer, Talk About Me, When It Rains It Pours en I'll Whip Ya Head Boy(!) in mijn ogen. Best Friend is ook geweldig, al prefereer ik op één of andere manier de remix met Olivia.

Het is ook prettig dat verscheidene nummers terugkomen in de film zelf.