Boston - Greatest Hits (1997)

Label: Epic

1. Tell Me (4:05)
  2. Higher Power (5:08)
  3. More Than a Feeling (4:45)
  4. Peace of Mind (5:05)
  5. Don't Look Back (5:57)
  6. Cool the Engines (4:35)
  7. Livin' for You (4:57)
  8. Feelin' Satisfied (4:11)
  9. Party (4:08)
  10. Long Time (7:48)
  11. Amanda (4:16)
  12. Rock & Roll Band (3:00)
  13. Smokin' (4:22)
  14. A Man I'll Never Be (6:32)
  15. 4th of July Reprise (2:45)
  16. Higher Power [Kalodner Edit] (3:52)
avatar van Bluebird
Walk On is eigenlijk nog het laatste goeie album............ Daarna verzandt het pas echt in linksgedraaide macrobiotische ongein...........

avatar van robbrouwer58
Het gaat toch niet verder dan More than a feeling, de rest is tsja ... 100 in een dozijn.

avatar van BlauweVla
Daar doe je Boston toch wel wat te kort mee robbrouwer58. Een aantal andere stukken hebben enige overeenkomst met de grote hit "More Than a Feeling", zoals een sterke riff, maar nummers als "Peace of Mind" en "Don't Look Back" zijn ook verschillend genoeg. Dan zijn er ook nog tracks die naar prog-rock neigen, waarbij Deep Purple en heel lichtjes ELP bij me op komen. Deze verzamelaar heeft mijn favoriete Boston ballad als opener en de andere nieuwe track voor deze release is het spijkerharde "Higher Power"!

avatar van vielip
Het debuut (uiteraard), Third stage en Walk on zijn echt prima albums vind ik. Don't look back heb ik altijd een matig fifty-fifty album gevonden op de één of andere manier. Met kant A is zo uit m'n hoofd weinig mis. Kant B is toch wel andere (matige) koek. Jammer dat op deze verzamelaar maar 1 nummer van Walk on terug te vinden is.

avatar van De buurman
Boston begon geweldig met hun debuut en ook de twee opvolgers hadden een paar geweldige nummers. Na Third Stage was de koek volledig op, volgens mij. Met name de nieuwe stukken op deze plaat zijn daar het bewijs van. Boston is terug te brengen tot een afspeellijst van een nummer of 12, samengesteld uit de eerste 3 elpees.

avatar van liefkleinhertje
Van hun 4e CD Walk On staat alleen het nummer Livin' For You er op maar dat is zeker nog een goede CD ,daarna is het te gek om los te lopen zo slecht

avatar van vielip
De buurman schreef:

Volgens mij was die koek ten tijde van het tweede album dan dus al gedeeltelijk op. Met Third stage en (het vaak ten onrechte 'vergeten') Walk on herpakte Boston zich prima! Nieuwe koek gevonden blijkbaar

avatar van AOVV
Degelijke compilatie van Boston, de beste songs staan er wel zowat op, aangevuld met wat een paar nieuwe songs, die het wel moeten afleggen.

3 sterren