Obie Trice - Cheers (2003)

Label: Shady

1. Average Man (4:16)
  2. Cheers (3:34)
  3. Got Some Teeth (3:47)
  4. Lady (4:45)

met Eminem

5. Don't Come Down (5:11)
  6. The Setup (3:13)

met Nate Dogg

7. Bad Bitch (4:09)

met Timbaland

8. Shit Hits the Fan (4:52)

met Dr. Dre en Eminem

9. Follow My Life (3:55)
  10. We All Die One Day (5:29)

met 50 Cent, Eminem, Lloyd Banks en Tony Yayo

11. Spread Yo' Shit (4:03)

met Kon Artis

12. Look in My Eyes (4:50)

met Nate Dogg

13. Hands on You (5:12)

met Eminem

14. Hoodrats (4:12)
  15. Oh! (4:30)

met Busta Rhymes

16. Never Forget Ya (4:27)
  17. Outro (4:02)

met D12

18. 8 Miles * (3:58)
  19. Synopsis * (1:18)
totale tijdsduur: 1:14:27 (1:19:43)
Pauper
skater112 schreef:
ik vind dit echt zo'n underground rapper
ik vind hem echt goed 4*

ja echt vet underground pauper

deze cd vind ik in tegenstelling tegen over heel wat hippop wel tof.. weet niet wrm, ga hem niet kopen maar zitten wel wat lekkere nummers op, geen diepgang gewoon tof.. en daar mee is het klaar een 2,5

goed album. toch 4.5* mijn top 4 bestaat uit "Oh" "Outro" "Shit Hits The Fan" en "The Setup"

dariusobie schreef:

toch maar 5.0 als ik nog een keer kijk

scarface213
goed debuut plaatje
lekkere beats
alleen k hou tog niet zo van zijn rap

badboy>u
geef het album bovengemiddeld... 3.5
meer dan genoeg voor obie,s debuut

avatar van thomzi50
dariusobie schreef:

Ik vind al je favorieten - allemaal Dre beats en goede gastbijdrages - goed behalve Outro (met D-12), erg standaard Eminem-beat, totaal geen 'outro' en heel standaard. Heb niks met dat nummer

JustaRascal
Wat een slecht album, waarom heb ik deze?

avatar van gunner-nr10
Last time I saw you
You was brewed up, booed up, ready for a new fuck
Last time you saw me
I was P-I to the motherfucking M-P WHAT!

Geweldig:)

|Joël|
...vind de beat van dat nummer wel vet maar de tekst niet echt indrukwekkend ofzo.

Social_Mask
Ik heb deze zelfs orgineel. Tijdje geleden beluisterd, en vond het niet slecht. Vooral de nummers met Eminem vond ik goed. Beats waren ook wel in orde, de teksten toch wel wat minder. Zal het weer eens opzetten.

Social_Mask
Ik heb hem weer beluisterd en toch wel redelijk. De teksten zijn niet van heel hoog niveau, maar alles klinkt toch wel redelijk. Ik geef hier 3,5* voor.

avatar van Weirdo Wizzy
gunner-nr10 schreef:
Last time I saw you
You was brewed up, booed up, ready for a new fuck
Last time you saw me
I was P-I to the motherfucking M-P WHAT!

Geweldig:)

Ja die vind ik ook altijd cool

Dit is gewoon een erg lekker album. Eigenlijk niets vernieuwends naar mijns inziens maar toch gewoon erg constant. De cd zakt ook niet echt in aan het eind bijvoorbeeld. Er staat één echte uitschieter op voor mij en dat is 'When Shit Hits The Fan'. Voor de rest erg veel bovengemiddeld goede tracks. 3,5 ster

avatar van Timo710
Redelijk CD-tje , netjes verzorgt, en redelijk leuk om te luisteren.

Dan kom ik ook op een redelijk cijfer uit, van 2,5.

Redelijk hé.

avatar van Jupilerman
Heb in de tijd nog genoten van deze CD,aar nu heb ik hem zeer ver achterin in de CD-kast staan,samen met al m'n andere Shady Records.Zal ze eens naar de kringloopwinkel brengen

Relax
Dan wil ik deze graag van je over nemen

Dit album is bij mij behoorlijk ondergesneeuwd, heb hem nu weer eens naarboven gehaald. Ik had een beetje een vieze smaak van rare Eminem nummers in mijn hoofd, nu komen de mooiere dingen naarboven en ga ik toch wel richting een 3,5 in mijn beoordeling. Maar eerst eens even een complete luisterbeurt.

Ik houd het nu op een 3, omdat er helaas toch wat loze tracks op staan. En de nummers die in mijn herinnering érg goed waren, zijn nu gewoon goed of leuk.

tuktak
vooral goede producties, heb dit album nog best redelijk wat draaibeurten gegeven. van mij had ie ook gewoon helemaal instrumentaal mogen blijven.

Mezelf
Obie Trice wordt een beetje ondergesneeuwd door de goede producties. Op zijn 2de album hoor je toch meer van Obie Trice zelf, dit vind ik wel één van de grootste minpunten aan deze cd. Het is allemaal wel leuk, maar het slaat een beetje te ver door vind ik.

grimy_jason
Shit Hits The Fan is toch weer zo'n goeie knaller om uit je luidsprekers te laten knallen....

gipspoot
Tsja...Obie Trice - Cheers...echt een typisch Shady/Aftermath albumpje.

Obie Trice is niet echt een geweldige rapper vind ik. Op dit album ook vooral teksten over zijn hustle, zijn ho's, en nog wat macho taal...ach je kent het wel.

De producties op dit album zijn dan wel weer van hoog niveau. Dat is wel het grote pluspunt van de cd. Ook staan er van de 17 nummers niet echt een zwak nummer vind ik.

Cheers kan er al met al best mee door.

3,5 ster

grimy_jason
Het is inderdaad vooral de productie die hier bovenuit steekt.

avatar van Niek
grimy_jason schreef:

This little nigga, Ja Rule, talking bout he's gonna slap me. Nigga please
You gotta jump and swing up to hit me in the knees

avatar van Mb.
Mb.
Ik ben normaal helemaal niet van dit soort hip-hop, maar op een of andere manier vind ik Obie Trice zo nu en dan wel fijn, dit komt voornamelijk door zijn stem en agressiviteit. "Don't Come Down" zou ik bijna mooi gaan noemen, maar wat luister beurten met relativering verder en ik kom toch op een solide 3.

avatar van Shelter
obie trice vind ik zeer matig als rapper, producties ook geen grote fan van. Af en toe hoor je wat leuks maar ik ben absoluut geen Eminem fan en die kom je toch behoorlijk vaak tegen op dit album.
Nee dit is niet voldoende voor mij.

avatar van Fidelodelientje
Shit hits the fan

avatar van teeveepee
Got Some Teeth is echt geweldig. Is het enige nummer dat ik ken en dat hou ik denk ik ook zo voorlopig.

avatar van KILLERBEE99
mooie debut, met ook een leuke aantal gast artiesten, hier konden ze er echt nog wat van. Is nu een stuk minder geworden. Dit is een van m'n eerste hip-hop albums dat ik gehoort heb, en vind het nog steeds mooi.

avatar van Reint
The Setup is wel een aardig productie, vooral met Nate Dogg eroverheen.

avatar van UmindC
Conway Twitty schreef:
Average Man beat gaat.

tik, tik, tik, tik, (enz)

Sqaure Dance beat gaat.

tik tik pok, tik tik pok.

Logisch