Elvis Presley - Roustabout (1964)

Label: RCA

1. Roustabout (1:57)
  2. Little Egypt (2:17)
  3. Poison Ivy League (2:01)
  4. Hard Knocks (1:42)
  5. It's a Wonderful World (1:48)
  6. Big Love Big Heartache (1:58)
  7. One Track Heart (2:15)
  8. It's Carnival Time (1:30)
  9. Carny Town (1:09)
  10. There's a Brand New Day on the Horizon (2:00)
  11. Wheels on My Heels (1:19)
En alweer een soundtrack van Elvis die mij reuze meevalt. Dit Roustabout uit 1964 staat vol met hele aardige rock & roll en country rock. Er staat maar één wat minder soundtrack nummertje op van 1,5 minuut: Carnival Time. De rest van de songs is van aardig tot echt heel aardig. Het is zelfs lastig om 3 favorieten aan te vinken. Zelf heb ik Roustabout, Little Egypt en Hard Knocks gekozen, maar There's a Brand New Day on the Horizon, Big Love Big Heartache, Poison Ivy League en It's a Wonderful World mogen er ook wezen. Ik ben blij dat ik dit Roustabout van Elvis nu ook ken. In 1964 haalde de plaat trouwens nog de nummer één plek in the USA. De film staat op een 6+ op IMDb.