M.O.P. - Warriorz (2000)

Label: Loud

1. Premier Intro (1:34)
  2. Welcome to Brownsville (3:59)

met Tephlon

3. Everyday (4:50)
  4. Ante Up (Robbing-Hoodz Theory) (4:08)

met Funkmaster Flex

5. Face Off 2k1 (4:06)
  6. Warriorz (4:43)
  7. G Building (3:36)
  8. Old Timerz (3:50)
  9. On the Front Line (3:06)
  10. Nig-Gotiate (2:26)
  11. Follow Instructions (5:03)
  12. Calm Down (3:39)
  13. Power (4:30)
  14. Home Sweet Home (3:58)

met Lord Have Mercy

15. Background Niggaz (3:54)
  16. Cold as Ice (4:04)
  17. Operation Lockdown (4:05)
  18. Roll Call (4:03)
  19. Foundation (3:42)
avatar van Willemsb
Fijn dat ik dit plaatje eindelijk op de kop heb getikt. Producties zijn plezierig en die twee rauwdauwers mogen er ook zijn.

avatar van MAS
MAS
Ik heb deze al jaren op CD, maar heb m pas deze maand voor het eerst beluisterd. Top album, dus wil wat meer van M.O.P. gaan checken. Welk album raden jullie me aan?

avatar van JayM
MAS schreef:
Firing Squad

avatar van MAS
MAS
Thanks!

avatar van Nr.4
Vind alles tot en met Warriorz van ze hard. Dus ook To The Death en First Family 4 Life. Helden.