Britney Spears - In the Zone (2003)

Label: Jive

1. Me Against the Music (3:44)

met Madonna

2. (I Got That) Boom Boom (4:51)

met Ying Yang Twins

3. Showdown (3:17)
  4. Breathe on Me (3:43)
  5. Early Mornin' (3:45)
  6. Toxic (3:21)
  7. Outrageous (3:21)
  8. Touch of My Hand (4:19)
  9. The Hook Up (3:54)
  10. Shadow (3:45)
  11. Brave New Girl (3:30)
  12. Everytime (3:53)
  13. Me Against the Music [Rishi Rich's Desi Kulcha Remix] (4:33)

met Madonna

14. The Answer * (3:54)
  15. Don't Hang Up * (4:02)
avatar van seanpuffy
chrismusic schreef:

Ik heb hem al gehoord hij is niet eens zo slecht hij zal ook binnenkort op MuMe komen

waar heb jij hem dan beluisterd als ik mag vragen?

avatar van jowietje
Nee, dat was niet het nieuwe album. Hij had het over dat album met unreleasde nummers.

avatar van Lars.
geweldige cd, you go britney!

Ik word ook een beetje moe van elke Britney Geblaat, zowat het is een mens, mensen maken fouten, en daar leren ze van.
Geef nou gewoon toe dat ik gelijk heb.
Er tegenin gaan is echt tijdverdrijf.

Daarbij, Britney geweldig, al 7 jaar fan [Eerder obsessie].
5 dus .

The Answer is BTW wel een lekker nummer .

Here to Dance

Ik ben al 7 jaar fan van Britney, en dit nummer ken ik niet ?
Hij staat ook niet in de lijst van de unrealesed sonds, dus.. Zal wel een fakenummer zijn

Satisfy schreef:
Here to Dance

Ik ben al 7 jaar fan van Britney, en dit nummer ken ik niet ?

Het is een soort van demo, voor een nieuw nummer. Britney's stem is er wel op te horen en het nummer is geproduceerd door Darkchild, die al eerder een remix voor haar heeft gemaakt.

Lekker dansalbum en Everytime is heel mooi... De clip is ook goed.

Moet toegeven dat ik haar af en toe ook wel een beetje een sletje vindt, en ze playback't de boel aan elkaar=( Had laatst live-optreden van haar nummer 'Breathe On Me' gedownload, en jezus... Ze zat te zoenen met een enge gast in een onderbroek (en daarom heen zaten allemaal andere gasten in enkel en alleen ondergoed en nog een paar van die sletterige wijven) en ze playback'te ook nog is, en dat voor een echte show!

I Love It (L)

het een super cd;)
Ze heeft er swingende en rustige nummers erop staan waardoor het niet saai is om naar te luiteren:D:P
you go britney....

Feeder
Ik moet godverdomme toegeven dat ik 'everytime' nog een goeie song vond/vind.

avatar van Maartenn
1,5
Maartenn (crew)
Heb de videoclip nog maar eens bekeken dan, helaas kan het toch echt niet met je eens zijn

Laurora
Maartenn schreef:

Vergeleken met de rest ..

avatar van Maartenn
1,5
Maartenn (crew)
Laurora schreef:

Vergeleken met de rest ..

Aah, vergeleken met de rest, dat is weer heel wat anders! Moet ik zeker alle videoclips gaan zien . Nee dat zie ik niet zitten...

Laurora
Maartenn schreef:

Lijkt me juist een heerlijke manier om een maandag mee af te sluiten ?!

Betere album dan Oops I did it again. Staan een paar goede nummers op zoals (I got that) Boom Boom en Touch of my Hand. Maar echt super vind ik dit album niet.

ik vond britney altijd zo'n nep wijf die altijd playback zo'n iritante nep stem in de liedjes stopt .. maar ik luisterede dit album laatst bij iemand,en vond sommige liedjes echt wel leuk zoals: (I got that) Boom Boom maar die hele beat zou wel van de ting yang twins zijn .. En ik vond Outrageous ook een heerlijk sweertje overbrengen verder vind ik het maar troep dat liedje met madonna ging nog wel maar dat is gewoon een publiciteits stund denk ik.En Toxic vond ik vroeger leuk heb hem zelfs op single gekocht hoe kon ik ooit zo gek zijn..:p

m'n cijfer voor dit album is een magere 3

avatar van Wib0__
Mhwoaah.. Alleen Outrageous, Everytime & Me Against The Music kunnen er mee door..

Everytime is de beste single die ze ooit heeft uitgebracht!
Verder zijn Breathe On me,,Me Against The Music,,Toxic,,Shadow,,The Answer,,Early Mornin',,Outrageous & Touch Of My Hand goed

*3.5

avatar van Beyoncéfan
Dit vind ik toch wel het leukste album van Britney. Haar andere albums waren ook goed, maar klonken meer hetzelfde, deze is toch heel anders dan de vorige...
Me Against The Music, Toxic, Touch of My Hand, The Hook Up en Brave New Girl vind ik het leukst.

een 4

avatar van Lars.
Breathe On Me

avatar van Wib0__
Ik heb nog een nummer gevonden van Britney Spears, samen met Justin Timberlake.
Het nummer heet; What Its Like to Be Me, kan iemand my vertellen of dit een oud of nieuw nummer is?!

avatar van jowietje
Oud, staat geloof ik op het album Britney.

Ik hoop dat ze snel weer met een nieuw album komt

2003 alweer :O

ik kan me nog herinneren dat ik op de release datum in nederland voor de winkel stond te wachten Whaha

nou ja.. 3,5 *

avatar van madanny
Dit album staat wel heel laag genoteerd . Ik heb het nooit echt voor Britney gehad, maar ze heeft wel pop geschiedenis geschreven met One more time. Toen ik destijds het promo exemplaar van deze cd in mijn bus kreeg was Me against the music met madonna al een grote hit. Maar toch had ik iets van wat zal de rest brengen.... Ook nu vond ik het een marteling de cd volledig te beluisteren. Maar hier staan wel enkele heel mooie nummers op zoals Breathe on me, The Answer, I got that Boom Boom & Toxic. Daardoor is dit album zijn 3,5 ster meer dan waard

LoveStoned
Niet echt een geweldig album.
Heb hem een paar jaar geleden gekeregen van "De Kerstman", maar alleen Toxic, Everytime & Me Against The Music blijven bij me hangen...
De andere zijn overigens wel leuk om in de auto te draaiën, maar "That's It". Eigenlijk 2,5 , "I Got That Boom Boom" is een zeer irritant k.u.t nummer.

2 sterretjes

avatar van NewYorkCityLight
Breathe On Me is een erg chill nummer.

Doe mij de James Holden remix maar.

avatar van NewYorkCityLight
herman schreef:
Doe mij de James Holden remix maar.

Ook goed!

avatar van Kim008
Best een goed album, waarbij ze wat meer de stoute kant opgaat (Touch Of My Hand bv )
Niet fantastisch, maar zeker niet slecht