Echo & The Bunnymen - Shine So Hard (1981)

Label: Korova

1. Crocodiles (5:05)
  2. Zimbo (3:29)
  3. All That Jazz (2:51)
  4. Over the Wall (5:23)
avatar van frolunda
Soundtrack van de gelijknamige (korte) film met prima live uitvoeringen van nog betere nummers.

avatar van Premonition
Deze vier bewerkte live nummers staan ook mijn remaster van Crocodiles. Clipje van Over the Wall van het concert in Buxton (17-1-1981) toegevoegd.
Prima EP van een band in vorm aan de vooravond van hun meesterwerk Heaven Up Here.

De mooiste versie - imo - van Zimbo staat op deze Echo & The Bunnymen - The Cutter (Vinyl) at Discogs

Mét de Royal Burundi Drummers - a.k.a Burundi Black - een opname van het WOMAD-festival, zomer '82.

Deranged
Hard shinen ja.

Ian had toen al de juiste attitude.

avatar van Frenz
Over herinneringen gesproken idd, eindexamenfeest van de KRO (?) werd georganiseerd in de Vereniging, we spreken 1981, hoofdact Echo & Bunnyman.

Zimbo staat nog steeds in mijn geheugen gegrift