No Malice - Hear Ye Him (2013)

Label: Re-Up (I)

1. Illusions (Interlude) (0:11)
  2. Smoke & Mirrors (3:47)

met Ab-Liva

3. Blasphemy (2:56)

met Fam-Lay

4. Ain't Beggin' (Interlude) (0:08)
  5. Hear Ye Him (3:33)
  6. Unforgettable (3:04)

met Life Dutchee

7. Cheap Dolla (Interlude) (0:07)
  8. Bow Down No Mo' (3:40)
  9. Refiner's Fire (Interlude) (0:15)
  10. Shame the Devil (3:38)

met Pusha T

11. Bury That (3:02)

met Jon Bibbs

12. June (3:23)

met Eric David

13. Separate (Interlude) (0:09)
  14. Still Got Love (3:55)

met Ishod

15. Different (3:41)

met PK Oneday en Bri

16. Goin' There (Interlude) (0:17)
  17. No Time (7:19)

met Jaeson Ma

avatar van Holla
We zullen zien of deze man een goed album af kan leveren

avatar van MJ_DA_MAN
Het is echter een mixtape.

avatar van Holla
Bron? Heb vaak genoeg gelezen dat het een album is, maar misschien is het veranderd?

avatar van Holla

Top, is dat voor mij ook weer bevestigd . Vind die Clipse track overigens keihard

avatar van MJ_DA_MAN
Ik moet wel zeggen dat ik nu meer bronnen tegenkom die melden dat het een album is i.p.v. een mixtape (incl. Malice zelf). Hij is op 18 augustus ook digitaal te koop. Ik denk dat je het het beste als een ''street album'' kan zien; als het een volwaardig album zou zijn verwacht je toch dat het op ook CD uit zal komen.

avatar van Holla
Daarom, het staat hier goed

avatar van Delars
Shame the Devil is echt hard.

avatar van Raul
maar wanneer komt dat Pusha T album?

zal deze ook eens een kans geven dan...

Raul schreef:
maar wanneer komt dat Pusha T album?

zal deze ook eens een kans geven dan...

Het zou augustus komen maar toen ik dat hoorde bedacht ik me dat ze bij G.O.O.D niet zooo dom zijn dat ze 2 artiesten in dezelfde maand laten droppen. Waarschijnlijk rond Oktober/November, ik gis maar wat.

avatar van Jordyp
Verrassend lekker album op het eerste gehoor. Met name de lekkere refreins, en samples vielen op. Kan voor mij wel eens een 4* album worden voor mij, iets wat ik niet had verwacht.

avatar van Raul
shit nog steeds niet gehoord! zo even spotifyen
pusha t 8 oktober hoor ik!

avatar van Raul
niet slecht dit album! ligt heerlijk in het gehoor, had er eerlijk gezegd minder van verwacht
ik geef voorlopig 3.5 sterren.