Anouk - Hotel New York (2004)

Label: EMI

1. Girl (3:30)
  2. Heaven Knows (3:45)
  3. More Than You Deserve (4:20)
  4. Falling Sun (3:32)
  9. Jerusalem (3:55)
  10. One Word (4:02)
  11. I Spy (3:44)
  12. Fading (4:45)
  13. Jerusalem [Live & Acoustic] * (4:38)
  14. Alright [Live & Acoustic] * (3:41)
  15. Lost [Live & Acoustic] * (3:49)
  16. Falling Sun [Live & Acoustic] * (3:58)
  17. Girl [Live & Acoustic] * (3:49)
  18. Nobody's Wife [Live & Acoustic] * (4:24)
Het beste album van Anouk (tot nu toe). Lekkere vrolijke CD, vooral "Girl", "More than you deserve", "Lost" en "One word" springen er echt uit bij mij.

Het beste, en jammergenoeg het enige album wat ik soms nog luister. Ze heeft dit album niet meer kunnen overtreffen. Jammer.

avatar van Ronald5150
Ik heb een soort haat-liefde verhouding met Anouk. De ene keer vind ik haar platen zeer acceptabel, de andere keer helemaal niks en heel soms geweldig. Vooral "Graduated Fool" vind ik een geweldige plaat. Op die plaat staat feitelijk geen enkele hit en Anouk doet haar eigen ding, doet geen concessies en heeft lak aan wat de massa wil horen op de radio. Op "Hotel New York" lijkt het alsof ze het tegengestelde wil doen. Er staan feitelijk alleen maar radiovriendelijke liedjes op. Daar is op zichzelf niet zo veel mis mee, maar het spreekt mij een stuk minder aan. Het is zeker niet slecht, maar het is me allemaal te braaf en voorspelbaar.