2 Chainz - B.O.A.T.S. II: Me Time (2013)

Label: Def Jam

1. Fork (3:47)
  2. 36 (1:28)
  3. Feds Watching (4:10)

met Pharrell

4. Where You Been? (3:50)

met Cap 1

met Fergie

8. Extra (4:47)

met Rich Homie Quan

9. U da Realest (4:41)
  10. Beautiful Pain (4:50)

met Lloyd en Ma$e

11. So We Can Live (6:46)

met T-Pain

12. Mainstream Ratchet (3:58)
  13. Black Unicorn (4:45)

met Chrisette Michele en SunniPatterson

14. Outroduction (5:00)
  15. Employee of the Month * (3:15)
  16. Live and Learn (It Will) * (4:28)

met Dolla Boy en Pusha T

17. Livin' * (3:08)

met Iamsu!

18. We Own It (Fast & Furious) * (3:47)

met Wiz Khalifa

totale tijdsduur: 1:01:55 (1:16:33)
avatar van Yestsida
Tracklist met producers:

1. “Fork” (prod. by Mike WiLL Made It and Eardrummers)
2. “36″ (prod. by Crak King)
3. “Feds Watching” (prod. by Pharrell)
4. “Where You Been?” (prod. by Mike WiLL Made It)
5. “I Do It” feat. Drake and Lil Wayne (prod. by D. Rich and Wonder)
6. “Used 2″ (prod. by Mannie Fresh)
7. “Netflix” feat. Fergie (prod. by Honorable C.N.O.T.E.)
8. “Extra” feat. Rich Homie Quan (prod. by Wonder)
9. “U Da Realest” (prod. by Drumma Boy)
10. “Beautiful Pain” feat. Lloyd and Ma$e (prod. by Honorable C.N.O.T.E.)
11. “So We Can Live” feat. T-Pain (prod. by DJ Montay and J.U.S.T.I.C.E. League)
12. “Mainstream Ratchet” (prod. by Lil Korey)
13. “Black Unicorn” feat. Chrisette Michele and SunniPatterson (prod. by DJ Toomp)
14. “Outroduction” (prod. by StreetRunner)

Deluxe Edition
15. “Employee of the Month” (prod. by Diplo and FKi)
16. “Live and Learn (It Will)” feat. Dolla Boy and Pusha-T (prod. by V Don)
17. “Livin” feat. IAMSU! (prod. by League of Starz)

avatar van Delars
Nice

avatar van Holla
Hoop op wat bangers, niet echt onder de indruk van wat ik gehoord heb maar ik verwacht ook niet echt iets. Ben geen fan van 2 Chainz als solo-artiest, enkel No Lie vond ik erg vet. Ben niet echt kapot van hem maar als je niks verwacht wordt je altijd wel verwacht, en er staan een hele hoop nummers op waarvan ik er vast wel 1 of 2 erg vet ga vinden

Harco
Feds Watching is hard. Had van mij wel het summeranthem van 2013 mogen worden i.p.v. Get Lucky of Blurred Lines (Pharrell is de link, uiteraard).

avatar van NL_RAPPIN
Feds Watching is idd hard. Ik hoop wel dat deze beter wordt als zijn vorige, want die kon niet aan de verwachtingen voldoen. Maar ik heb de volste vertrouwen erin dat dit keihard gaat worden.

offtopic bericht verwijderd

avatar van Holla
Ik geef het album een 3.0, het is allemaal wel okee, maar vrij weinig uitstekers op deze plaat. Feds Watching, Fork en Extra vind ik wel lekker, verder is het niveau niet bijzonder.

avatar van D-Clutch
In alle opzichten beter dan de eerste. De beats op deze.. damn.

avatar van NL_RAPPIN
Ik vind 't een goed album, 2 Chainz doet precies wat hij moet doen; bangers maken. Zoals @D-Clutch al zei: dit is in alle opzichten beter dan de eerste. De lines zijn niet op en top, maar dit verwachtte ik ook niet. Cijfer volgt nog.

Misschien heb ik deze nog niet genoeg beluisterd maar ik vind de eerste precies leuker. Nummers zoals Birthday Song, Yuck en No lie vind je hier niet op terug. De eerste was erg fout maar dat is net wat ik wil van 2 Chainz.

avatar van overmars89
Al met al vind ik beide albums van 't zelfde niveau. Dit album is een tikje serieuzer, wat niet overal even goed werkt. Ik vind de aanwezigheid van de R&B hookjes te veel storen, maar er zijn toch een paar keiharde tracks die het gemiddelde toch iets omhoog schroeven.

1. Mainstream Ratchet; wat is die beat gvd lekker!
2. Feds Watching; Pharrell doet zijn ding
3. Where You Been & U Da Realest = Ignorant 2 Chainz shit, hoe ik hem het graagst hoor.

avatar van Jordyp
1,5
Tegen beter weten in misschien, maar dit toch een kans gegeven. Na 3 luisterbeurten, die wel erg lang duurde, kan ik dan zeggen dat dit net als zijn vorige album weer erg matig is. Zijn volgende album zal ik maar overslaan...

avatar van TheLegacy
Used 2, Mannie Fresh wat een koning! Altijd hetzelfde trucje, altijd goud!

avatar van KILLERBEE99
Used 2 vind ik ook erg vet, uitblinker!

avatar van jellecomicgek72
We Own It, badass nummer!

avatar van Waste Management
''Netflix'' met fergie is een geweldig nummer...

avatar van Waste Management
Waste Management schreef:
''Netflix'' met Fergie is een geweldig nummer...
Oh ja... ''Where U Been'' met Cap.1, ''Used 2'' en ''Mainstream Ratchet'' zijn ook geweldige nummers...