Gavin DeGraw - Make a Move (2013)

Label: RCA

9. Every Little Bit
  10. Different for Girls
  11. Leading Man
avatar van Emile93
Leuk! Een nieuwe Gavin. Ik ben niet zo'n mannenstemliefhebber maar de stem van Gavin kan ik altijd wel waarderen. Best I ever had vind ik trouwens wel een beetje tegenvallen...

avatar van Emile93
Best lekker album, al vind ik dat Gavin's nummers te veel op mekaar (gaan) lijken.

avatar van tbouwh
Gemengde gevoelens bij de nieuwste plaat van Gavin deGraw. Zijn single, Best I Ever Had, is een heerlijk nummer, maar weer slaagt hij er niet in een plaat te maken die tot het einde interessant blijft. Dit terwijl het maar 11 nummers betreft. Who´s Gonna Save Us en Everything will Change vind ik aardige nummers, maar de rest van de songs is matig; bovendien lijkt het allemaal net iets te veel op elkaar.
Gavin´s stem is goed maar zijn succes komt voort uit de leuke singles, en niet uit complete albums.
Best I Ever Had blijf ik graag luisteren, dit album is helaas net niet voldoende. 2,5*