David Byrne - Uh-Oh (1992)

Label: Warner Bros.

1. Now I'm Your Mom (4:45)
  2. Girls on My Mind (3:52)
  3. Something Ain't Right (3:38)
  4. She's Mad (5:20)
  5. Hanging Upside Down (4:31)
  6. A Walk in the Dark (4:23)
  7. Twistin' in the Wind (4:15)
  8. The Cowboy Mambo (Hey Lookit Me Now) (3:38)
  9. Monkey Man (4:08)
  10. A Million Miles Away (4:24)
  11. Tiny Town (5:06)
  12. Somebody (4:58)
avatar van LeRoi
Draai 'm niet vaak, toch staan ook hier weer hele aardige nrs. op zoals o.a. 'Girls On my Mind' .......

EVANSHEWSON
Een wat vergeten plaat van Byrne, en eigenlijk een best genietbaar album ook!

****

avatar van LeRoi
Idd....was toch weer wat vergeten dat ook deze errug goed in elkaar zit.....chapeaux aan deze GROTE kunstenaar en 1/2 puntje er bij!

Amper 20 stemmen en 4 berichten voor een geniale artiest als Byrne. Wat een schande.
Verder maak ik hier niet te veel woorden aan vuil. Net als bijna alles wat deze man doet, is ook dit pure klasse.

avatar van BoyOnHeavenHill
Met de Zuidamerikaanse invloeden van Rei momo, maar ook een hoop pop sensibility, resulterend in een ontzettend leuke, vaak grappige (Girls on my mind) en soms ook spannende (A walk in the dark) plaat.