7 Days of Funk - 7 Days of Funk (2013)

Funk / Hip-Hop
Label: Stones Throw

1. Hit da Pavement (4:16)
  2. Let It Go (4:34)
  3. Faden Away (5:40)
  4. 1Question? (3:45)

met Steve Arrington

5. Ride (4:04)

met Kurupt

6. Do My Thang (4:47)
  7. I'll Be There 4U (3:18)
  8. Systamatic * (3:32)

met Tha Dogg Pound

9. High Wit’ Me * (3:02)
  10. Wingz *
Nattigheid verwijderd.

avatar van T.O.
Zoals verwacht klinkt het te snel opgenomen met te weinig focus, maar dit geluid komt wel erg dicht in de buurt van wat je wilt horen van Snoop.

Die verse van Kurupt is trouwens heel slecht. Klinkt alsof hij high was en het binnen 5 minuten heeft afgerond. Zou best kunnen natuurlijk

avatar van Dirruk
Ben zeer tevreden. Vond het al een interessante combinatie en had al veel vertrouwen erin na Faden Away en Do My Thang (live). Ik wacht nog met stemmen, wil graag nog die laatste bonus-track horen. Maar dit wordt voor mij een ruime voldoende!

avatar van T.O.
Faden Away en Do My Thang zijn dan ook meteen de beste tracks

Rene1979
Juist de Beats die je wilt horen ic snoop.. Dit zou zomaar eens tof kunnen worden.

Rene1979
Eindelijk weer een ding van Snoop waar ik van kan genieten. Dit komt natuurlijk door DamFunk een producer die je niet direct bij Snoopie zou verwachten. De combinatie van deze twee heren maakt dit eigentijds en heerlijk laid back.

avatar van thgryda
Wtf eindelijk nog eens iets van Snoop dat goed klinkt!!!

avatar van Holla
Inderdaad, ik ben ook verbaasd! Faden Away is zo'n heerlijk nummer hé. Brengt me echt wel terug naar de G-Funk dagen

avatar van Frenz
Works for me

Hit Da Pavement hoor ik ook wel een echte Old SKool Snoop

avatar van -marco-
He, deze is in 2013 aan me voorbij gegaan. Direct een aantal maal geluisterd en besteld
Lekker chill funky album.

Alleen miste de track Wingz, maar even aangepast. Komt op de 45 box set.
Voor de liefhebber: 7 Days Of Funk - 7 Days Of Funk: 45 Box Set - buy, producers, tracklisting - ughh.com

avatar van smoozycat
Een lekker relaxt plaatje

avatar van Funky Bookie
Snoop goes funk. Dit is een prima G-Funk plaat geworden. Het had van mij iets meer old skool mogen zijn. Dat gitaartje op Let It Go geeft bijvoorbeeld een mooi Funkadelic sfeertje dat op de hele plaat had mogen zitten. Al met al een geslaagde poging, maar met iets meer aandacht had het m.i. beter kunnen zijn.