Britney Spears - Britney Jean (2013)

Label: RCA

1. Alien (3:56)
  2. Work Bitch (4:07)
  3. Perfume (3:59)
  4. It Should Be Easy (3:26)

met will.i.am

5. Tik Tik Boom (2:57)

met T.I.

6. Body Ache (3:25)
  7. Til It's Gone (3:42)
  8. Passenger (3:40)
  9. Chillin' with You (3:38)

met Jamie Lynn

10. Don't Cry (3:14)
  11. Brightest Morning Star * (2:59)
  12. Hold on Tight * (3:27)
  13. Now That I Found You * (4:16)
  14. Perfume [The Dreaming Mix] * (4:02)
avatar van kobe bryant fan
Clip en nummer van Work Bitch moet één van de slechtste dingen zijn die ik de laatste tijd heb gehoord/gezien. Die geforceerde en tenenkrommende beat, vreselijke zang die nietszeggende tekst, ... Nooit een liefhebber van Spears geweest maar dit is toch wel erg slecht!

avatar van Rich_B
Rich_B schreef:
Wat was ik heel erg benieuwd naar dit nieuwe album van Britney!

Heb hem net via ITunes geluisterd in zijn geheel, en het is een TOP album geworden. Eindelijk wat ik weer graag wilde horen van haar. Femme Fatale, vond ik er al weer een beetje terug, maar met dit nieuwe album staat ze er definitief weer waar ze heeft gestaan!

Mijn favorieten tot nu toe zijn toch echt: Body Ache, Till It's Gone, Passenger, Brightest Morning Star en Perfume.
Kan niet wachten tot ie 2 December binnen komt!

Net het album via itunes gedownload, en moet er aan toevoegen dat het nummer Chillin' with you een zekere aanrader is! Met stip me favo nummer van dit album! Morgen komt ie dan eindelijk binnen! Dat word weer genieten.

Toch wel een van de beste releases van de afgelopen jaren. Ze zei al dat dit 1 van haar meest persoonlijke albums zou worden en dat is te merken. Het album is als een open boek over haar leven, niets wordt uit de weg gegaan. Perfume geeft een duidelijk beeld over haar parfumlijn en Chillin' (leuk bedacht die g weg te laten trouwens) laat zien dat ze een zus heeft.
Ze krijgt vaak kritiek op haar stem, maar ik denk dat ze met dit album vocaal alles uit de kast haalt en ze laat zien echt bij de beste vocalisten van deze tijd te horen, Rihanna kan hier niet aan tippen.
Ik ga dit album nog maanden hierna draaien....work bitch!

1,5
Meest persoonlijke album is toch echt een grap/verkooptruukje hoop ik ? Bijna allemaal geautotunede dance/pop songs. En dan heb je nog eens britney haar stem die zo bewerkt is dat ze niet eens meer op haar stem lijkt, om de tragere songs aan te kunnen.

avatar van Bubblez
themonster310 schreef:

Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat las. Hier is weinig puurs aan; je hoort simpelweg de bewerking. Prima als je ervan houdt, maar voor zo'n meiske best zonde.

avatar van Thorgal
@ hankdigger. Dit meen je toch niet hoop ik. Ik draai de muziek van Britney altijd met heel veel plezier en dat al vanaf het begin. Maar om een album persoonlijk te noemen omdat ze met haar zus en over haar parfumlijn zingt.....met persoonlijk denk ik zelf meer aan het innerlijke gevoel.
Verder luister ik haar muziek ook niet om haar stem die allleen maar zwakker lijkt te worden. Ik hoor nergens dat ze alles uit de kast haalt met haar stem, ook al omdat die stem nu net overbewerkt klinkt. Ik had zelfs iemand op bezoek en had de cd aan. Die beweerde dat dit Britney niet was omdat dit haar stem absoluut niet was. Ik moest hem overtuigen dat dit wel zo was. Maar nogmaals, het maakt me niet uit, het is lekkere ongecompliceerde muziek van een van de zwakkere stemmen in het popsegment. Ik hou niet van de muziek van Rihanna, maar om te zeggen dat deze niet aan de stem van Britney kan tippen is echt lachwekkend.

tuktak
Berichten verplaatst naar Britney Spears

Kleine opschoning, persoonlijke discussies kunnen ook privé.

Ik heb het hele album nog niet geluisterd, maar na het horen en zien van work bitch was ik zeer verontrust dat het een vreselijke nietszeggende plaat popmuziek zou worden, (waar ik in in de club overigens wel heel blij mee ben) maar toen kwam perfume en die verraste me positief. Niet te veel geautotuned, lekker puur. Klinkt goed! Ik had nog niet veel tijd om alles te luisteren, maar de eerste melodien van bv alien, brightest morning star, chillin' with you, en meer vond ik erg lekker klinken. Als de rest van de songs net zo goed is als perfume is dit in mijn ogen een van de kanshebbers op beste album van 2013!

avatar van Deranged
Nadat we alles hebben gehad van onoverkoombaar make up tot zelfs haarloos op toch echt de verkeerde locatie hoef je hier bij mij niet meer mee aan te komen.

avatar van hidalgo
TimOJ schreef:

als je het hele album nog niet heb geluisterd hoe kun je dan een mening hebben
over deze cd

hidalgo schreef:

als je het hele album nog niet heb geluisterd hoe kun je dan een mening hebben
over deze cd

Truth tea(en als je niet weet wat het betekent google het maar)

avatar van NewYorkCityLight
1,0
boy1988m schreef:

True tea(en als je niet weet wat het betekent google het maar)

Volgens mij is het truth tea (en dit is wel het meest homoseksuele wat ik tot nu toe op deze site ben tegen gekomen )

NewYorkCityLight schreef:

Oeps foutje. Haat type via mobiel

Emile93 schreef:
Body Ache en Work Bitch hadden eraf mogen blijven (verschrikkelijke nummers). Tik tik boom vind ik matig. Het leukste nummer vind ik Alien!

Dit neem ik terug. Eigenlijk vind ik alle nummers nu wel ok!

Volgens de Franse Radio NRJ, is Til its Gone de European Third Single. Yeahhhh

En Tik Tik Boom voor Amerika

boy1988m
Britney Spears - Perfume MV (Teaser)
Perfume(Teaser)

Clip komt volgende week uit

boy1988m schreef:
Britney Spears - Perfume MV (Teaser)
Perfume(Teaser)

Clip komt volgende week uit

Volgens mij ben je fan! Je weet echt alle weetjes mbt dit album

Emile93 schreef:

Volgens mij ben je fan! Je weet echt alle weetjes mbt dit album

Hahahaha

Twee woorden: Breatheheavy, Exhale.
BreatheHeavy.com - The biggest Britney Spears website in the world

Exhale]

Al mijn info komt van breatheavy.com of Exhale en dat is de forum gedeelte van breatheavy.com.
en ja ik ben een echte stan, and proud Army member

tuktak
Berichten verplaatst naar Britney Spears

'Britney Spears - Perfume music video
YouTube - Britney Spears - Perfume

avatar van predator
kobe bryant fan schreef:

Hmmm. Strak nummer. Zeker voor in de club.

boy1988m
Britney Spears & Sia - Pass...

Veel beter dan de album versie.

ik vind dit haar slechtste album
enkele nummers zijn mooi lang niet alles blijf fan maar hoop op beter matriaal zonder auto tube dat is zielloos

avatar van Rhythm & Poetry

- body ache
- til its gone

favoriete ballad
- alien

zuurpruimen moeten m toch eens her beluisteren want t is een pareltje

Ik kom hierop terug, na 2 jaar vind ik het een slecht album en zeer basic.