Sweet - Hits (2014)

12. Peppermint Twist
  13. Co Co / Funny Funny / Poppa Joe
Re-recordings of live??

avatar van GrafGantz
Vraag het vigil, die heeft er zo te zien al op gestemd

avatar van vigil
Nee niet live, opnieuw opgenomen door Andy Scott. Verwacht geen sensationele veranderingen.

avatar van musician
Ik kan er niet op stemmen, omdat het blijkbaar allemaal door Scott opnieuw is opgenomen. Waar begint hij aan.

Dat hij nog met wat nieuws komt, is natuurlijk altijd mogelijk.
Hij moet weg van de nummers die voor de beeldvorming eigenlijk thuishoren bij de overleden zanger Brian Connolly.

avatar van jailhouserocker1
Helemaal mee eens dat dit geen enkele toegevoegde waarde heeft. Misschien dat hij het opgenomen heeft om tijdens de komende tour te verkopen. Ze gaan een heel uitgebreide tour doen dit jaar en wellicht dat men er dan nog wat geld aan kan verdienen.

Ik ben het er niet mee eens dat hij weg moet van deze nummers. Het bestaan van deze band staat of valt met deze nummers. Ze verdienen hun geld voornamelijk met optredens op oldie festivals (met name in Duitsland). Scott heeft het in de laatste decennia elke keer geprobeerd met een nieuw album maar dat werd beide keren geen succes en het was ook duidelijk dat de mensen er niet op zaten te wachten bij de optredens. Toen heeft men besloten om als een, zoals hij het zelf noemt, living jukebox, verder te gaan. De optredens zijn overigens nog steeds zeer de moeite waard om te bezoeken, het is een goede liveband.