Kraftwerk - Electric Café (1986)

Alternatieve titel: Deutsche Version

West-Duitsland
Electronic
Label: EMI

1. Boing Boom Tschak (2:57)
  2. Techno Pop (7:42)
  3. Musique Non Stop (5:45)
  4. Der Telefon Anruf (8:03)
  5. Sex Objekt (6:51)
  6. Electric Café (4:20)
avatar van freddze
vigil 'bij Kraftwerk - Computerwelt' schreef:
Door een veranderde regel mag "ineens" ook een zelfde album enkel dan in een andere taal op de site dus dan kom je zoiets ineens tegen.

dazzler schreef:
En waarom staat de Duitse versie van Electric Cafe dan niet op de site?

Ik vind het persoonlijk ook een beetje teveel van het goede, al die Duitse versies van de Kraftwerk albums op de site..Maar als het dan toch de bedoeling is dat ze erop staan, dan kunnen we inderdaad beter volledig zijn en de Duitse versie van Electric Cafe (met Der Telefon Anruf ) ook maar toevoegen.

avatar van dj maus
Een van de mindere Kraftwerk-platen, maar Boing Boom Tschak en Musique Non Stop zijn natuurlijk klassiekers.

ATZ
Op mijn versie duurt Der Telefon Anruf veel korter en gaat over in House Phone.
Totaal bestaat de cd dus uit 7 nummers.

avatar van Cellulord
ATZ schreef:
Op mijn versie duurt Der Telefon Anruf veel korter en gaat over in House Phone.
Totaal bestaat de cd dus uit 7 nummers.

Het is waarschijnlijk de remasterde versie uit 2009, waar ze de Duitse & Engelse versie op dezelfde plaat hebben geplaatst. Leuk, zo kan je hier op mume op beide versies stemmen.

avatar van Darkzone
Mijn album heet weer Techno Pop (uit de 8cd box Der Katalog).