Bruce Springsteen & The E Street Band - Hammersmith Odeon, London '75 (2006)

Label: Sony

1. Thunder Road (5:50)
  2. Tenth Avenue Freeze-out (3:50)
  3. Spirit in the Night (7:36)
  4. Lost in the Flood (6:15)
  5. She's the One (5:23)
  6. Born to Run (4:17)
  7. The E Street Shuffle (12:51)
  8. It's Hard to Be a Saint in the City (5:28)
  9. Backstreets (7:22)
  10. Kitty's Back (17:14)
  11. Jungleland (9:36)
  12. Rosalita (Come Out Tonight) (9:52)
  13. 4th of July, Asbury Park (Sandy) (7:03)
  14. Detroit Medley (7:02)
  15. For You (8:26)
  16. Quarter to Three (6:44)
avatar van JohnnyVergerFan
Dat kun je natuurlijk altijd doen vielip - ieder z'n ding. Het is overigens een 4LP uitvoering.
Los van RSD kun je je sowieso afvragen of die hele vinyl prijsbeweging zo zuiver is, maar het blijkt succesvol. Ik tuin er ook regelmatig in... haha. Maar gelukkig ook niet altijd!
Persing (heb 1 LP alvast beluisterd) klinkt in ieder geval geweldig.

avatar van vielip
Ja je hebt gelijk, het is een 4lp. En ik wil ook helemaal niet over komen alsof iedereen die 'm wél koopt niet goed bij z'n hoofd is. Begrijp me goed! Toen ik jouw bericht las wilde ik namelijk gelijk naar de plaatselijke platenwinkel fietsen om 'm op te halen Alleen toen begon ik even te rekenen en te vergelijken met wat ik normaal voor nieuwe lp's over heb en toen dacht ik; laat maar!
Wel goed om te weten dat het geluid geweldig is!

JohnnyVergerFan schreef:
ik heb 'm net voor €59 meegenomen in een fraaie Record Store Day tas.

Oh, mooi is dat! Nee hoor: mooi dat je er één hebt. Als ik was gaan fietsen, dan had ik er dus 16,00 euro mee kunnen besparen. Hoewel je natuurlijk nooit weet of 'ie er hier in Utrecht nog wel zou zijn geweest. Goed om te horen dat het geluid zo goed is.

JohnnyVergerFan schreef:
Persing (heb 1 LP alvast beluisterd) klinkt in ieder geval geweldig.

Wat een fantastisch intens en warm geluid inderdaad! Even teleurgesteld dat het één buitenhoes was, maar wat een mooie 4 binnenhoezen zijn het. Blij dat ik deze heb.

avatar van JohnnyVergerFan
Absoluut west - het klinkt alsof je er volledig in opgezogen wordt. Als een liveregistratie zo goed is en de drager zo fantastisch klinkt, waan je je er voor ffies ook daadwerkelijk bij - als onderdeel van.

Het is dan wel 42 jaar oud maar geen spat outdated als je het mij vraagt.