Ariana Grande - My Everything (2014)

Pop / R&B

6. Best Mistake (3:54)

met Big Sean

7. Be My Baby (3:37)

met Cashmere Cat

8. Break Your Heart Right Back (4:13)

met Childish Gambino

9. Love Me Harder (3:56)

met The Weeknd

10. Just a Little Bit of Your Heart (3:53)
  11. Hands on Me (3:12)

met A$AP Ferg

12. My Everything (2:49)
  13. Bang Bang * (3:19)

met Jessie J en Nicki Minaj

14. Only 1 * (3:14)
  15. You Don't Know Me * (3:54)
avatar van Emile93
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEN NIEUW ALBUM!!!!!
Problem is heerlijk!!!!!

avatar van Emile93
Waarom duurt t nog zo lang voordat het uitkomt? Boehoehoe

avatar van Tha)Sven
Lekker cashen voor de producers weer inderdaad, heerlijk!

avatar van Emile93
Break Free en Bang Bang zijn echt fantastisch!

avatar van Ploppesteksel
Break Free vind ik een enorme miskleun. Het klinkt net als al de rest in de hitparade... Waar ze op haar vorige plaat genoeg producties had die haar enigszins apart maakten, wordt dit waarschijnlijk een album vol potentiële (dance)hits. Jammer

avatar van Style.Girl
Heb niet zo heel veel met Ariana Grande (nog niet), maar Break Free is echt een heerlijk nummer!

avatar van Lets_go_bailando
Ik vind de albumhoes maar niets, maar ik kijk wel ontzettend uit naar dit album! Problem en Best Mistake vind ik alvast erg leuk!

avatar van party
Problem klinkt alvast lekker. De tweede single klinkt al wat minder. Dus ik ben benieuwd naar het album.

avatar van Appels123
Stiekem hoop ik op een hele lekkere Cashmere Cat productie. Voor de rest kan dit album mij gestolen worden.

avatar van Kos

T.O. schreef:
Is ook bekend geworden van Disney Channel

Nickelodeon

avatar van NL_RAPPIN
Zo maar eens luisteren, ken alleen Problem en die vindt ik toch wel dope.

avatar van Emile93
Eerste luisterbeurt stelt me niet teleur. De singles Problem, Break Free, Best Mistake en Bang Bang zijn wel de sterkste nummers, aangevuld met My Everything.

Lekker plaatje!!! Ben benieuwd naar Ariana's volgende album! Hoop dat er net zo weinig tijd tussen zal zitten als tussen Yours Truly en My Everything (minder dan een jaar)!

avatar van party
Veel beter dan haar vorige plaat maar nog niet echt van wat dope.

avatar van Appels123
Best Mistake kan ik nog wel verteren, de rest heb ik heel weinig mee. Overgeproduceerd, extreem veel nutteloze uithalen en teksten die nog oppervlakkiger zijn dan rijmpjes die je in groep 3 schreef. Nee, dit is niks voor mij.

avatar van Kos
Kos
De hitjes zijn best leuk.

beatcluster
Hoes is wel leuk

avatar van Jordyp
De singles zijn leuk, maar een geheel album is duidelijk te veel van het goede.

avatar van Emile93
Heel lekker album! Alleen snap ik echt niet dat Hands On Me erop staat. Vind dat nummer absoluut niet op deze plaat passen... Zeker niet tussen de 2 ballads A Little Bit Of Your Heart (geschreven door Harry Styles van One Direction) en My Everything.

avatar van Fade.
Be My Baby vind ik wel goed, rest matig. 2,5*

avatar van SemdeJong
Voor mij is dit een inspiratieloos album wat absoluut niet kan boeien en niets nieuws onder de zon heeft.

avatar van Emile93
Album is me nu al gaan vervelen. Jammer. Heb het daarom maar weer verkocht!

avatar van pureshores
stiekem is Love me harder gewoon een van de betere popsingles van de laatste tijd.
Een heel album zou ik niet aankunnen

avatar van NewYorkCityLight
'Love Me Harder' vind ik ook de beste single van dit album. Vooral die verse (en tekst) van The Weeknd doet het hem eigenlijk .

Aan de features te zien is dit misschien minder gillerig en meer urban dan ik dacht dus ik ga het toch maar eens proberen. Want ook de andere singles vind ik erg leuk. 'Break Free' vind ik als enige een stuk minder geslaagd, maar ik moet het eerste door Zedd geproduceerde nummer dat ik goed vind dan ook nog tegen komen.

avatar van TornadoEF5
prachtig, ariana kom met mij, samen veroveren we de wereld!

avatar van Silves Elisa SC
Mooi album! De hits zijn allemaal geweldig natuurlijk maar ik vind de kwaliteit van de andere liedjes ook hoog en zo vind ik bv Just a Little Bit of Your Heart een prachtig nummer! Ariana Grande heeft gewoon een engelenstem!

avatar van MIAB
Prima opvolger van haar debuutalbum. Meer hits en betere nummers. 4*