The Game - Blood Moon: Year of the Wolf (2014)

Label: Blood Money

1. Bigger Than Me (5:31)
  2. F.U.N. (3:05)
  3. Really (5:27)

met Yo Gotti, 2 Chainz, Soulja Boy en T.I.

4. Fuck Your Feelings (3:36)

met Lil' Wayne en Chris Brown

5. On One (3:14)

met King Marie en Ty Dolla $ign

6. Married to the Game (4:40)

met French Montana, Dubb en Sam Hook

7. The Purge (5:14)

met Stacy Barthe

8. Trouble on My Mind (2:58)

met Dubb en Jake & Papa

9. Cellphone (3:59)

met Dubb

10. Best Head Ever (3:39)

met Tyga en Eric Bellinger

11. Or Nah (4:14)

met Too $hort, Problem, AV en Eric Bellinger

12. Take That (3:04)

met Tyga en Pharoah Jackson

13. Food for My Stomach (4:16)

met Dubb en Skeme

14. Hit 'Em Hard (4:41)

met Bobby Shmurda, Freddie Gibbs en Skeme

15. Black on Black (5:11)

met Young Jeezy en Kevin Gates

16. Mad Flows * (3:28)

met Skeme

17. Bloody Moon * (3:28)
  18. I Just Wanna Be * (4:24)

met Stat Quo en Sap

19. Be Nobody Else * (5:08)

met Stacy Barthe, AV en Uiie

totale tijdsduur: 1:02:49 (1:19:17)
avatar van Yestsida
Zoals verwacht geen topper van The Game.

De hoogtepunten zijn op één hand te tellen, dat zijn namelijk de eerste drie nummers, Hit 'Em Hard en Black on Black. Het beste nummer van de LP is toch de eerste single (en track), Bigger Than Me.

Fuck Yo' Feelings, Married to the Game, The Purge en Trouble on My Mind zijn groeiers. Wel begrijpelijk dat de meeste zich storen aan het refrein van de eerst genoemde.

De rest is niet bepaald slecht, maar doen me niet zoveel. Best Head Ever, Or Nah en Take That zijn wel op het randje hoor.

Jammer dat de gastheer zelf niet mee doet op Trouble on My Mind, Take That en Food for My Stomach. Hierdoor voelt het niet echt aan als een studioalbum van The Game.

3,5* is nog ruimschoots voldoende, maar door dit album is The R.E.D. Album toch niet meer mijn minst favoriete album van Game.