The Game - Blood Moon: Year of the Wolf (2014)

Label: Blood Money

1. Bigger Than Me (5:31)
  2. F.U.N. (3:05)
  3. Really (5:27)

met Yo Gotti, 2 Chainz, Soulja Boy en T.I.

4. Fuck Your Feelings (3:36)

met Lil' Wayne en Chris Brown

5. On One (3:14)

met King Marie en Ty Dolla $ign

6. Married to the Game (4:40)

met French Montana, Dubb en Sam Hook

7. The Purge (5:14)

met Stacy Barthe

8. Trouble on My Mind (2:58)

met Dubb en Jake & Papa

9. Cellphone (3:59)

met Dubb

10. Best Head Ever (3:39)

met Tyga en Eric Bellinger

11. Or Nah (4:14)

met Too $hort, Problem, AV en Eric Bellinger

12. Take That (3:04)

met Tyga en Pharoah Jackson

13. Food for My Stomach (4:16)

met Dubb en Skeme

14. Hit 'Em Hard (4:41)

met Bobby Shmurda, Freddie Gibbs en Skeme

15. Black on Black (5:11)

met Young Jeezy en Kevin Gates

16. Mad Flows * (3:28)

met Skeme

17. Bloody Moon * (3:28)
  18. I Just Wanna Be * (4:24)

met Stat Quo en Sap

19. Be Nobody Else * (5:08)

met Stacy Barthe, AV en Uiie

totale tijdsduur: 1:02:49 (1:19:17)
avatar van Yestsida
Tracklist met producers:

1. Bigger Than Me (Prod. By Mosley)
2. F You Ns (Prod. By Mathhew Burnett)
3. Really Feat. Yo Gotti, 2 Chainz, Soulja Boy & T.I. (Prod. By Mekanics)
4. Fuck Your Feelings (Prod. By Ocean and Nova)
5. On One Feat. King Marie & Ty Dolla Sign
6. Married To The Game Feat. French Montana, Dubb, Sam hook (Prod. By Boi-1da)
7. The Purge (Prod. By Cozmo)
8. Trouble On My Mind (Prod. By Pat O)
9. Cellphone Feat. Dubb (Prod. By Mekanics)
10. Or Nah Feat. Too Short, Problem & AV (Prod. By DJ Mustard)
11. Best Head Ever Feat. Tyga & Eric Bellinger (Prod. By League Of Starz)
12. Hit Em Hard Feat. Bobby Shmurda (Prod. By Amadeus)
13. Food For My Stomach Feat. Dubb & Skeme (Prod. By Duke Dinero)
14. Black On Black Feat. Young Jeezy and Kevin Gates (Prod. Mekanics)
15. Be Nobody Else (Prod. By Sap)
16. Mad Flows Feat. Skeme (Prod. By ReyReel)
17. I Just Wanna Be Feat. Stat Quo & Sap (Prod. By Sap)
18. Take That Feat. Tyga & Pharaoh
19. Bloody Moon (Outro) (Prod. By Nottz)
20. Time And Space Feat. Grae (Prod. By Grae)

avatar van Harderwiek
Het eerste Game-album waar ik eigenlijk niet naar uit kijk. Wat een flut tracklist is dit in mijn ogen ook...

avatar van Silky & Smooth
Compleet mee eens. Kan eigenlijk niet eens één interessant nummer ontdekken...

avatar van He$$el_01
Black on Black

avatar van René.
Ik ga dit niet luisteren.

avatar van Bedorvenkebab
Waarom niet? Welk doel wil je bereiken door dit te melden? Je kenneth niet eens. Vertel me vermeer.

avatar van MJ_DA_MAN
Dit is toch meer een soort van tussendoortje i.p.v. een echt nieuw The Game-album?

MJ_DA_MAN schreef:

Yup, dit is een compilatie album van z'n label geloof ik.

avatar van René.
Bedorvenkebab schreef:
Welk doel wil je bereiken door dit te melden?
De fans van mijn reviews informeren dat ze daar niet naar hoeven uit te kijken bij dit album.

Geen bonus tracks ? :O

avatar van bennerd
NL_RAPPIN schreef:

Yup, dit is een compilatie album van z'n label geloof ik.

Dus geen regulier album, maar een compilatie? Goed, zou anders weer nogal een smet zijn. Het wordt tijd dat The Game weer een echte plaat maakt, ipv een collectie tracks.

avatar van MJ_DA_MAN
Een compilatie van nieuwe tracks dan. Dat & Blood Money Ent. Presents wordt niet voor niks aangegeven. Het is echter ook geen mixtape, dus valt ie onder regulier.

Op 18 januari 2015 komt overigens The Documentary 2 uit, dat kun je zien als de opvolger van Jesus Piece.

avatar van Yestsida
MJ_DA_MAN schreef:

Daarom heb ik hem inderdaad niet bij Verzamel gezet. Normaal is het een regulier album van Game's Blood Money Entertainment, maar alle tracks zijn van Game zelf ipv andere artiesten (van het label).

Vrij verwarrend project vind ik het eigenlijk. The Documentary 2 wordt inderdaad zijn volgende echte studioalbum.

avatar van Holla
Toch kijk ik wel uit naar een paar lekkere tracks van dit album. Wellicht wat hongerige verses van Game hier en daar. Bigger Than Me is alvast raak, Or Nah daarentegen is gewoon weer de plank keihard misgeslagen. Ik vind de beat wel lekker maar dat komt doordat ik zowat alle DJ Mustard-werken wel zie zitten. Als ik namen als Bobby Shmurda, Soulja Boy, French Montana en Kevin Gates zie, weet ik wel weer hoe laat het is... Dan maar hopen dat hij het waardige 6de solo-album niet vol gooit met zulke gasten.

Dit is een compilatie-album van Blood Money Entertainment wat bestaat uit Game zelf, rappers Skeme en Dubb, King Marie en nog een zanger. Idioot dat hij zijn dochter op die cover zet aangezien het geen solo-album van Game is...

Overigens kunnen we behalve The Documentary 2 ook nog een collaborative album verwachten van Game en Ed Sheeran, wat al bijna af schijnt te zijn.

Holla schreef:
Klopt, wordt een dubbelalbum overigens (album met Sheeran).

MJ_DA_MAN schreef:
Klopt, wordt een dubbelalbum overigens (album met Sheeran).

Klinkt goed! Ik heb de updates niet echt meer in de gaten gehouden dus, dankje

bennerd schreef:

Ja klopt, al zie ik het meer als een solo album. Want de artiesten die getekend staan bij Blood Money (Skeme, Dubb en King Marie) vind je haast niet terug op de tracklist.

Game | Zoeken | WOW HD Nederland - wowhd.nl

Waardchijnlijk kan je hem ook wel pre ordere bij bol over een aantal dagen.

avatar van MJ_DA_MAN
WowHD is echter geen Nederlandse site. Denk dat iedereen wel met deze site bekend is, maar dat men liever een ''echte'' Nederlandse site wil i.v.m. de redelijk tot vrij lange levertijden van WowHD.

LastKing schreef:

Game | Zoeken | WOW HD Nederland - wowhd.nl

Waardchijnlijk kan je hem ook wel pre ordere bij bol over een aantal dagen.

Denk niet dat dit album op bol.com verkocht gaat worden, meestal hebben hun de pre-orders al redelijk op tijd. Had 'm idd ook op WowHD gezien, maar zoals MJ_DA_MAN zegt zijn de levertijden echt lang bij hun. Denk dat ik 'm op Amazon ga bestellen, hun zijn ook redelijk snel.

avatar van wouterpossemis

Via Sounds Haarlem.
(nog) Niet op hun website, maar via mail wel te bestellen.
[email protected]

Raar dat ze dezd cd niet in nl verkopen

wouterpossemis schreef:

Via Sounds Haarlem.
(nog) Niet op hun website, maar via mail wel te bestellen.
[email protected]

Thanks, maar heb 'm net besteld via Amazon!

avatar van Holla
Dit is gelekt! En wat klinken die eerste 7 tracks hard. Game is ongelofelijk hongerig

avatar van Delars
Hit em hard

Fuck your feelings is toch met chris brown en lil wayne??

Het is al aangepast nm.

avatar van Johnny Marr
'Bigger Than Me' moet lyricaal één van de slechtste hiphop nummers ooit zijn. Wat een bagger. Echt om te huilen dit. Waarom is deze man zo laag gevallen?

En dan dat kettingzaag geluidje...
Wat een fake gedoe.

avatar van Oortrommel
Johnny Marr schreef:

En dan dat kettingzaag geluidje...
Wat een fake gedoe.

Dan heb je Or Nah nog niet gehoord. Als er één ding duidelijk is geworden, dan is dat de Game al sinds 2005 een gebrek aan inspiratie heeft. De man doet op iedere plaat aan een stijlswitch en weet van gekkigheid niet meer wat hij nu moet bedenken. Hoewel de Meek Mill en Rick Ross imitaties op Jesus Piece een voorlopig dieptepunt waren.