The Black Eyed Peas - Renegotiations (2006)

Alternatieve titel: The Remixes

Hip-Hop / Pop
Label: A&M

1. Like That (4:36)

met Cee-Lo, Q-Tip, Talib Kweli en John Legend

2. Ba Bump [Erick Sermon Remix] (3:09)
  3. My Style [DJ Premier Remix] (4:28)

met Justin Timberlake

4. They Don't Want Music [Pete Rock Remix] (6:25)

met James Brown

5. Feel It [Jazzy Jeff Soulful Remix] (4:54)
  6. Audio Delite (4:03)
  7. Disco Club [Large Pro Peas Remix] (3:50)
Heb voor de hiphop-liefhebbers de remixers maar even er bij gezet

eazyfan
T.O. schreef:
Heb voor de hiphop-liefhebbers de remixers maar even er bij gezet

dit is geen hip-hop maar pure crap man die zeiken uit hun bek en wat slecht en zielig.gelukkig krijg ik de eer om ze ale eerste een 0.5 te geven.

avatar van Stan
Uit jou conclusie blijkt dus dat je het album niet gehoord hebt maar dat je toch maar stemt omdat je een paar nummertjes (van het album Monkey Buisness) slecht vindt

(of ik begrijp je verhaal verkeert of je hebt net een volledig misplaatste stem uitgebracht, maar dat ik het verkeert begrijp zou ook vast kunnen hoor )

Nou over het album:

Niet een heel erg vet album, ik hou wel van de Style die de BEP hebben maar dat vind je in dit album niet erg terug door al die remixes, toch is het album nog best aardig en wel leuk om een paar keer te beluisteren

avatar van jowietje
1,5
Wat doen de black eyed peas nou De Black eyed peas zijn heel erg goed maar met dit album vallen ze tog echt in de put ik heb hem net zitten luisteren en ik vond er echt helemaal niks aan, ze hadden ook beter de bekendere nummers kunnen mixen, allen het eerste nummer was wel lekker maar bij de rest had ik hem zo weer afstaan. Hier zou ik mijn geld niet aan willen uitgeven...

avatar van MJ_DA_MAN
Like That... leuke clip. Q-Tip en Talib zelfs. Voor de rest is BEP eigenlijk meer pop dan hiphop, sinds Elephant dan. Niet echt aan te horen dus na hun ontzettend slechte laatste album.

avatar van Reijersen

avatar van Reijersen
Electro_ schreef:

Electro_ schreef:
Vind je het gek; Ze lijken zo op elkaar!

Ja ik heb ook alle moeite om Beethoven en Neophyte te onderscheiden, dus mijn excuses.

MJ_DA_MAN schreef:
Like That... leuke clip. Q-Tip en Talib zelfs.

Erg leuk inderdaad, fijne track en Q-Tip, Talib, Cee-Lo en John Legend allemaal in de mooi gemaakte video. Dit zie ik liever 10x dag op TMF langskomen i.p.v. dat irritante Dick Dale-nummer...

eazyfan
ik geef tog nog een 1 omadt DJ premier een track producde

avatar van Kos
Kos
Deze producers brengen mij er toe toch maar eens een BEP albumpje te gaan luisteren .

ik heb iets zeer slim opgemerkt
waar staat et lieke " mas que nada"???

grtz a smart girl

wat moet ik me bij dit album voorstellen?????
grtz a not so smart girl

Een en al brol .

Pauper
beetje jammer dat pete, primo en the extra p hier hun tijd verdoen

avatar van Wib0__
1,5
Nee, Nee, dit hadden ze nou niet moeten doen.. Dit is duidelijk niks..

rico-bballer
Hoe kan het dat ik pete rock en premier zie staan :0

avatar van T.O.
Die twee originele nummers zijn nog het leukst vreemd genoeg. Remix van Jazzy Jeff is ook nog aardig, rest is niks helaas.

avatar van PeaBody_4Life
0,5
Ik vind er niks aan . Ik ben een grote fan van the Peas(zie mijn naam), maar dit vind ik niks...
Mijn mening