Calvin Harris - Motion (2014)

Dance

14. Burnin (3:54)

met R3hab

15. Dollar Signs (3:56)

met Tinashe

16. Under Control [Sunnery James and Ryan Marciano Mix] * (6:03)

met Alesso en Hurts

17. Summer [R3hab & Ummet Ozcan Remix] * (4:43)
waarom staat Cuba er niet op?
Harris is nu 1 van de meest toonaangevende popdance producers, grappig om te zien hoever hij is gekomen van I created disco. En hij krijgt elke grote naam met gemak mee.
Ik ben wel benieuwd naar dit album want voor elke 3 trashy tracks staat er meestal 1 hele sterke op.
En van de Nu-Sound acts is hij de minst vervelende voor mij, behalve als hij zelf gaat zingen.

avatar van Slowgaze
Ik ben al zo oud dat ik nog kan herinneren dat Calvin Harris ooit leuke muziek maakte.

avatar van coldwarkids
Precies mijn gedachte

avatar van Arrie
pureshores schreef:
Ben erg benieuwd naar het nummer met HAIM.

Juist toen ie zijn plaatjes nog zelf inzong, vond ik hem leuk. (En dan doel ik niet op Summer)

avatar van catdog
pureshores schreef:
Ben erg benieuwd naar het nummer met HAIM.

CUBA is op het album met vocals van Big Sean gezet onder een andere naam. Open Wide is dus CUBA.

avatar van pureshores
wel verwacht dat Pray to God gereleased zou worden en een mooie video. Mag van mij een kneiter worden want HAIM moet echt meer krediet krijgen

en CUBA prefereer ik toch boven Open Wide

avatar van Boris1
In welke toverketel is deze Calvin Harris gevallen? Hoor zijn producties echt overal. Niet mijn ding, maar Pray to God is, eerlijk is eerlijk, een geniaal popnummer.

avatar van NewYorkCityLight
'Pray to God' vind ik ook erg leuk. Toen ik het langs zag komen op TV herkende ik meteen de dames van HAIM (hoewel ik daar verder nog onbekend mee ben) maar ik had nooit verwacht dat dit een Harris productie was.

avatar van ClairedelaLune
Een zot goede album.

avatar van pureshores
ik tel toch weer 7 singles waarvan Summer de minste is. Slow acid heeft in de UK een notering gehaald en is weer een meer clubgericht nummer. En die Big Sean had ook niet gehoeven op Open wide.
Ben benieuwd naar het nieuwe album