The Doobie Brothers - Southbound (2014)

Country / Rock
Label: Sony Nashville

1. Black Water (4:19)

met Zac Brown Band

2. Listen to the Music (4:19)

met Blake Shelton en Hunter Hayes

3. What a Fool Believes (4:02)

met Sara Evans

4. Long Train Runnin' (3:32)

met Toby Keith

5. China Grove (3:21)

met Chris Young

6. Takin' It to the Streets (4:40)

met Love and Theft

7. Jesus Is Just Alright (4:07)

met Casey James

8. Rockin' Down the Highway (3:34)

met Brad Paisley

9. Take Me in Your Arms (Rock Me) (3:45)

met Tyler Farr

10. South City Midnight Lady (4:48)

met Jerrod Niemann

11. You Belong to Me (3:44)

met Amanda Sudano Ramirez en Vince Gill

12. Nobody [Intro] (0:45)
  13. Nobody (4:17)

met Charlie Worsham

avatar van Zwaagje
Leuk om al die doobie klassiekers langs te horen komen in een iets andere versie. Niks nieuws onder de zon, maar wat klinkt het allemaal toch lekker.......

avatar van blaauwtje
Idd het klinkt heerlijk, al die klassiekers in een country jasje, nog steeds met twee drumkits(helaas zonder de overleden knudsen en hossack), het klinkt lekker vol.

Leuke foto met Tom Johnston, Pat Simmons,Micheal McDonald en John McFee op de achterkant van het boekje, en die jukebox waar deze plaat perfect in past. Het liefst geef ik hier de volle 5 punten voor, maar drie voor de nieuwe opnames en een halje voor het sentiment, lijkt me perfect op zijn plaats.

Deze plaat zal ik nog vaak keihard draaien, vooral op de lange nachtelijke ritjes van een concert weer naar huis, de auto op cc en de cd player op repeat ,laat maar komen die kilometers.