Nicki Minaj - The Pinkprint (2014)

Trinidad en Tobago
Hip-Hop / Pop
Label: Young Money

1. All Things Go (4:53)
  2. I Lied (5:04)
  3. The Crying Game (4:25)
  4. Get on Your Knees (3:36)

met Ariana Grande

5. Feeling Myself (3:57)

met Beyoncé

6. Only (5:12)

met Drake, Lil' Wayne en Chris Brown

7. Want Some More (3:49)
  8. Four Door Aventador (3:02)
  9. Favorite (4:02)

met Jeremih

10. Buy a Heart (4:15)

met Meek Mill

11. Trini dem Girls (3:14)

met LunchMoney Lewis

12. Anaconda (4:20)
  13. The Night Is Still Young (3:47)
  14. Pills 'N' Potions (4:27)
  15. Bed of Lies (4:29)

met Skylar Grey

16. Grand Piano (4:19)
  17. Big Daddy * (3:19)

met Meek Mill

18. Shanghai * (3:39)
  19. Win Again * (4:10)
  20. Truffle Butter * (3:39)

met Drake en Lil' Wayne

21. Mona Lisa * (3:28)
  22. Put You in a Room * (2:59)
  23. Wamables * (3:12)
totale tijdsduur: 1:06:51 (1:31:17)
KanyeWestGOOD
gherdt schreef:
Nicki Minaj gebruiken om in slaap te vallen, slecht idee lijkt me, daarvoor is de singer-songwriter uitgevonden.....
Ben inmiddels goed gewend aan Nicki d'r nieuwe serieze kant maar juist de drie door u genoemde nummers zorgen mijns inziens voor spanning, variatie, energie en dansbaarheid. Anaconda is een heerlijk irritante, chaotische bouncer. Four Door Aventador is een zeer geslaagde, stoere, minimalistische Biggie ode en Trini Dem Girls is poppy dancehall op z'n best.....
Buy A Heart hoort volgens mij wel tot de Nicki ondergrens, ongeinspireerde bagger. Nou ja, smaken verschillen enzo....
Sorry Gherdt maar bij anaconda moet ik echt huilen om hoe triest en commercieel dat nummer is gemaakt. dat de jeugd van tegenwoordig zulke bagger clips en muziek moet zien op bijvoorbeeld een ziggo xite doet me pijn...dit is wat de jeugd kapot maakt. een nicki die tough probeert te doen gaat er bij mij ook niet in met die suikerspin kapsels en freaky outfits...biggie huilt waarschijnlijk in zijn graf...en bij poppy dancehall snij ik het liefst mij oor eraf met een scheermesje haha..zoals je al zei smaken verschillen. over het algemeen vind ik nicki gewoon een slechte tot heel erg matige commerciële artiest maar met haar zoete rustige tracks kan ik nog wel leven

avatar van Silky & Smooth
Ik kan mij anders behoorlijk wat clips uit mijn jonge jeugd herinneren die niet onder doen voor Anaconda. Gewoon zomaar op TMF, The Box en andere kanalen. En jawel, overdag!

avatar van NewYorkCityLight
Nicki Minaj heb ik altijd vreselijk gehaat. Gelukkig heb ik mij altijd kunnen inhouden om een haatbericht bij één van haar albums te plaatsen (ik kan er zo snel in ieder geval geen vinden).

Nu ben ik recentelijk, tegen mijn wil in, meer in aanraking gekomen met haar muziek en ik moet zeggen dat ze best wat aardige nummers heeft. Op dit album heb ik het dan met name over 'Truffle Butter' en 'Trini Dem Girls'. Misschien dat het ooit nog wat tussen mij en mevrouw Minaj wordt.

Gemiste kans trouwens dat ze dit album - haar derde - niet 'Minaj à Trois' heeft genoemd, maar dat terzijde.

avatar van Arrie
NewYorkCityLight schreef:

avatar van ServantBeys
Jammer van deze negatieve commentaar. Moest iedereen nu eens alle liedjes beluisteren, de reacties zouden heel anders zijn. 'Bed of lies'-'The Crying game'-'The night is still young', stuk voor stuk geweldige songs die een andere kant van Nicki laten zien. Laten we dit album niet beoordelen op commerciële liedjes zoals 'Anaconda'... Maar op de kwaliteitsvolle liedjes die jammergenoeg niemand kent!