Phosphorescent - Live at the Music Hall (2015)

Roots
Label: Dead Oceans

1. Sun Arise! [An Invocation / An Introduction] (3:09)
  2. A New Anhedonia (4:44)
  3. Terror in the Canyons (5:09)
  4. The Quotidian Beasts (7:44)
  5. Tell Me Baby (Have You Had Enough) (4:51)
  6. Nothing Was Stolen (5:44)
  7. Dead Heart (8:29)
  8. Down to Go (5:28)
  9. Song for Zula (6:24)
  10. Ride on / Right On (5:01)
  11. A Picture of Our Torn Up Praise (6:00)
  12. Muchacho's Tune (4:46)
  13. Wolves (10:09)
  14. Joe Tex, These Taming Blues (6:21)
  15. Los Angeles (10:21)
  16. A Picture of Our Torn Up Praise (5:17)
  17. South (Of America) (4:18)
  18. Wolves (6:05)
  19. At Death, a Proclamation (6:30)
avatar van Ducoz
Op de CD-versie staan nog wat bonustracks. Mooie registratie, al kan hij het niet bolwerken bij 'Muchacho de Lujo'.

avatar van Mayo
Mss niet het beste live album ooit maar hier kan ik enorm van genieten.
Uitschieters : openingsnummer Sun Arise,Song for Zula en natuurlijk Wolves.

avatar van harm1985
Moet ik hebben! Al was het maar voor South, Joe Tex en Down To Go.

Geen idee dat dit uit was, maar heb de laatste paar dagen Live / Ghost Lights in de cd speler zitten.

avatar van Ducoz
Het is inmiddels lastig leverbaar, dus succes met zoeken. (vaak wel gewoon nog te vinden )

avatar van harm1985
Vrijdag bij Velvet Music in Delft gekocht. Bevalt me zeer goed tot nu toe. Moest me behelpen met Live / Ghost Lights en wat bootlegs dus ben zeer blij dat er eindelijk een volwaardige live cd is.

avatar van harm1985
Long overdue maar helaas net niet van hetzelfde niveau als Live / Gost Lights en de Daytrotter sessies. Houck zingt net iets te ingetogen op bepaalde nummers naar mijn smaak, het zit allemaal degelijk in elkaar, maar op de een of andere manier knalt het net niet je speakers uit.

Overigens is er genoeg te genieten hoor, naast de beste nummers van Muchacho een paar deep cuts van eerder werk en enkele favorieten van mij zoals Dead Heart, South en Joe Tex, aangevuld met Wolves (twee keer zelfs) en At Death.

rico24
Wereldplaat. Om te janken zo mooi.