Taking Back Sunday - Louder Now (2006)

Label: Warner Bros.

1. What's It Feels Like to Be a Ghost (3:47)
  2. Liar [It Takes One to Know One] (3:09)
  3. Makedamnsure (3:32)
  4. Up Against (Blackout) (3:02)
  5. My Blue Heaven (4:09)
  6. Twenty-Twenty Surgery (3:55)
  7. Spin (3:39)
  8. Divine Intervention (4:14)
  9. Miami (3:41)
  10. Error Operator (2:51)
  11. I'll Let You Live (5:08)
Ik ken ze nog niet zo goed, maar ik vind Liar (It Takes One to Know One) en Makedamnsure heel erg goed! Ga snel die andere nummers beluisteren!

Ik ken ze ook niet echt maar ze klinken goed. Het eerste liedje dat ik van de hoorde was 'MakeDamnSure' en toen ben ik andere liedjes van ze gaan luisteren. Ik vind ze dus wel leuk. Het is iniedergeval wel mijn soort muziek (je kunt het emo noemen, tenminste dat zeggen een hoop vriendinnen van me, maar ik heb dan (alleen qua muziek overigens) ook een beetje een emo stijl).

Wel goed dus, maar geen blijvertje. Ik vind 'Panic! At The Disco' namelijk nu ook niet leuk meer terwijl ik ze voorheen de hoogste score had gegeven. Maar zo ben ik.

goede cd met hoogtepunten als makedamesure, What's It Feels Like to Be a Ghost en Up Against (Blackout) ..

avatar van Mark DJ
echt een vet album

avatar van My Addiction
Dit is tog totaal geen emo, dan zijn je vriendinnen fout hoor(= zeg maar tegen je vriendinnetjes dat emo = 30 seconds to mars, AFI( a fire inside), and so on and on

liar en makedamnsure allemaal goede liedjes vet album = 3.5

avatar van Jumperjack
Vreemd dat ik dit album totaal over het hoofd gezien heb, het klinkt allemaal erg prima.

avatar van Mark DJ
Mark DJ schreef:
echt een vet album

verveeld toch vrij snel en luister het al een tijd bijna niet meer....

terug naar 3,5*

avatar van SGmania
voor mij een van de betere cd's van hun, vooral error operator is een zeer verslavend nummer

Laurora
My Addiction schreef:

liar en makedamnsure allemaal goede liedjes vet album = 3.5

Natuurlijk is dit wel emo. Hij wordt zelfs overal als post-hardcore/emo beschreven. Misschien niet de muziek waar emo origineel voor staat, maar als je kijkt naar hoe de muziek nu klinkt, qua stemgeluid en tekstueel, dan valt dit wel onder emo (van nu). Niet te vergeten het publiek dat voornamelijk hier naar luisterd.

Wel een leuk album trouwens, niet origineel, maar leuk.