Drake - If You're Reading This It's Too Late (2015)

Canada

7. 6 God (3:00)
  8. Star 67 (4:54)
  9. Preach (3:56)

met PARTYNEXTDOOR

10. Wednesday Night [Interlude] (3:32)

met PARTYNEXTDOOR

14. Company (4:12)

met Travi$ Scott

15. You & the 6 (4:24)
  16. Jungle (5:20)
  17. 6PM in New York (4:43)
  18. How 'Bout Now * (3:55)
  19. My Side * (4:41)
totale tijdsduur: 1:08:38 (1:17:14)
avatar van He$$el_01
DIt album doet mij nog steeds niet heel veel, maar Know Yourself is stiekem toch wel erg lekker vanaf ongeveer 1:30 minuten.

I Was. Runnin. Tru The. 6. With My WOES

avatar van waxs
IllumSphere schreef:
Komt er ook een vinylversie uit?

Jep, got it. Maar slechts een beperkte oplage van 1000 stuks. Hij is nog her en der verkrijgbaar.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Off-topic bericht verwijderd.

avatar van lowieke
Wauw thanks waxs! gouden tip!!

avatar van midnight boom
waxs schreef:

Wow, deze site is echt geweldig!

avatar van waxs
midnight boom schreef:
Wow, deze site is echt geweldig!

Haha good for you! Mooie website inderdaad met groot assortiment, verzendkosten zijn ook goed te doen. Je spaart ook punten dan kun je goodies, vinyl of verzendkosten gratis toe krijgen

avatar van Johnny Marr
Relaxt plaatje dit.

Tijdens de twee nummers met PARTYNEXTDOOR is er wel een klein inkakmomentje, maar de knaller met Wayne doet je meteen weer wakker schieten, wat een bangerrrrr. Know Yourself en Legend zijn dan weer de twee allerbeste nummers, maar...

...deze plaat duurt mij toch iets te lang weer! Vooral de fysieke versie die nog twee nummers extra toevoegt, waarom is dit nodig? Een uur en een kwartier lang Drake lukt gewoon echt niet. Hij mocht dus echt iets korter duren, Now & Forever en Wednesday Night mogen er bijvoorbeeld meteen af van mij. Preach mag nog blijven, die heeft nog iets aardigs.

Ik heb dus een beetje hetzelfde probleem als bij Take Care met deze plaat, een uur en een kwartier Drake aanhoren blijft voor mij toch moeilijk, ik ben een paar keer bijna in slaap gevallen durf ik eerlijk toegeven.

Al zijn de producties ook hier weer bijna allemaal top, op een paar uitzonderingen na, bij Nothing Was The Same heb ik dit probleem op de één of andere manier niet.

Muziek is en blijft een vreemd beestje.

avatar van thomzi50
Waarom wordt dit (op deze site) gezien als een 'verzamelaar'?

avatar van Silky & Smooth
Omdat het een officiële mixtape is, volgens mij.

avatar van popstranger
Vreemd, waar vele van zijn vorige albums me niet konden overtuigen over de hele lijn doet dit album dat wel. Een heel album Drake is nog steeds net iets teveel vh goede en sommige nummers op dit album zijn er om geskipt te worden (bijv. Preach en Wednesday Night) maar over het geheel bekeken toch tot nu toe zijn sterkste album naar mijn nederige mening...

avatar van Johnny Marr
Preach vind ik net heerlijk, maar over het geheel bekeken kan deze mij minder boeien. Eerste twee nummers en Know Yourself behoren wel tot z'n allerbeste werk.

avatar van popstranger
De eerste 2 nummers en Know Yourself behoren idd tot het beste wat ik van de man tot nu toe ken. Die mening kan ik helemaal onderschrijven.

avatar van lowieke
Ik vond dit al een goed album maar nu we een aantal jaren verder zijn is dit echt uitgegroeid tot een ongelooflijke parel.

Het krijgt een rauw randje door de geliktheid van het verdere werk van deze gecertificeerde loverboy