Patrick Watson - Love Songs for Robots (2015)

Canada
Label: Secret City

1. Love Songs for Robots (3:37)
  2. Good Morning Mr. Wolf (5:56)
  3. Bollywood (6:18)
  4. Hearts (4:52)
  5. Grace (4:43)
  6. In Circles (2:16)
  7. Turn Into the Noise (6:42)
  8. Alone in This World (2:42)
  9. Know That You Know (7:18)
  10. Places You Will Go (5:03)
  11. Stranger *
muismat schreef:
Morgenavond fijn naar de Effenaar Zin in

En ikke vanavond naar de Vooruit in Gent, ben benieuwd

avatar van muismat
Was een prima concert, voornamelijk de eerste helft, op den duur allemaal een beetje moeilijk te behappen, mij iets te zweverig maar al met al onderhoudend en prima voor een donderdagavond

@ muismat, daar ben ik het helemaal met je eens. Ook in de Vooruit in Gent was het een prima concert met tal van fraaie hoogtepunten gebracht door een goed op dreef zijnde Watson en zijn muzikanten in een overigens eenvoudig maar fraai decor. Maar het is niet altijd de gemakkelijkste muziek en soms gaat het een beetje de chaotische toer op. Toch een dikke voldoende en ik zou zeggen een 7.5/10 en zelfs prima voor een vrijdagavond .

avatar van Broner
Ik ben verliefd op de hoes.

avatar van janneman
Een album dat dik in orde i's. Mooie sferische klanken zonder grote uitschieters en of drukte. Ben stilaan een fan van deze stylist aan het worden.
Ik luister de nummers niet afzonderlijk maar het album als geheel. Dus favoriete nummers geef ik niet.

Fraaie atmosferische plaat die eigenlijk meteen boeit, al zal dit op een late avond beter bekijven.
Watson is een groot talent met een stem waar je misschien van moet houden, maar wel veel mogelijkheden heeft.
Als geheel heel smaakvol gedaan. De sounds zijn erg fraai en hoewel er weinig vaart in de nummers zit, is dit simpelweg een geweldige luistertrip.
het is idd het geheel wat aanspreekt. Een eenheid en elke song sluit perfect op elkaar aan.
Een soort art-rock meets folk en dan nog eens met eigentijdse psychedelia ( met een beetje fantasie.)
Zo'n plaat waar je in gedachten je fantasie de vrije loop kan laten.
Ik krijg echt zo'n gevoel van mysterieuze oorden, waar je ineens terecht komt.

Erg mooi album.

avatar van Teunnis
Berichten verplaatst naar Patrick Watson.