King Gizzard & The Lizard Wizard - Quarters! (2015)

Australiƫ
Label: Flightless

1. The River (10:10)
  2. Infinite Rise (10:10)
  3. God Is in the Rhythm (10:10)
  4. Lonely Steel Sheet Flyer (10:10)
  5. God Is in the Rhythm [Radio Edit] (3:45)
avatar van Ducoz
Dit klinkt precies zoals Unknown Mortal Orchestra.

avatar van Doc
Doc
Die ken ik niet.

avatar van joka63
Leuke band gezien op Down The Rabbit Hole. 2 drumkits vooraan de band.
Uitgesponnen nummers soms iets teveel van het goede.
Sound en sfeer zijn prima.

avatar van philtuper
Ducoz schreef:
Dit klinkt precies zoals Unknown Mortal Orchestra.
Klopt, en daarom ben ik hier niet helemaal weg van. Niet slecht, zeker niet, maar I'm In Your Mind Fuzz vind ik leuker!

avatar van Supersid
Ik ben mij er van bewust dat ze rond deze periode de platen dropten als ware het mijn ontlasting na een nachtje stappen mét bijhorende kebabschotels. En toch is dit weer behoorlijk raak. Geen absoluut meesterwerk, dat kan je ze kwalijk nemen door hun output. Maar toon mij dertig platen uit dat jaar, die van hun niet meegerekend, die ík beter vind en ik zal mij niet akkoord verklaren. Qua bestaansrecht in mijn collectie kan dat tellen.

avatar van overmars89
Veel vage spielerei waar ik zeker de talent hoor van de band, maar ik mis de puntigheid.

avatar van Mindscapes
overmars89 schreef:
Eerste kennismaking met de band? Probeer eens één of meerdere van de vetgedrukte (= hoogst gewaardeerde) albums hier: King Gizzard & The Lizard Wizard Albums: songs, discography, biography, and listening guide - Rate Your Music - rateyourmusic.com (eerst op 'show all' klikken, ze hebben véél materiaal)

Ik raad je persoonlijk Polygondwanaland aan en ABDrums raadt je Omnium Gatherum aan