Papoose - You Can't Stop Destiny (2015)

Label: Honorable

1. The Bank (2:50)
  2. You Ain't Built Like That (2:47)
  3. Mobbing (3:33)

met Troy Ave

4. The Plug (3:33)
  5. Michael Jackson (3:00)

met Remy Ma en Ty Dolla $ign

6. Wish a Nigga Would (2:32)
  7. Everything to Gain (3:18)

met A.G.

8. Revenge (3:26)

met Maino en Red Café

9. Team US (2:10)
  10. You Draggin' It (2:46)
  11. Global Warming, Part 2 (3:38)
  12. Illuminati (2:21)
  13. Obituary 2014 * (3:35)
avatar van Yestsida
Tracklist met producers:

1. “The Bank” (produced by Ron Browz)
2. “You Ain't Built Like That” (produced by Amadeus)
3. “Mobbing” f. Troy Ave (produced by Havoc)
4. “The Plug” (produced by DJ Premier)
5. “Michael Jackson” f. Remy Ma & Ty Dolla $ign (produced by Ron Browz)
6. “Wish A Nigga Would” (produced by DJ Tip)
7. “Everything To Gain” f. A.G (produced by Showbiz)
8. “Revenge” f. Maino & Red Cafe (produced by GUN Productions)
9. “Team US” (produced by DJ Tip)
10. “You Draggin It” (produced by DJ Tip)
11. “Global Warming Part 2” (produced by GUN Productions)
12. “Illuminati” (produced by Gemcrates)
13. “Obituary 2014” (produced by GUN Productions) *****Bonus Track

avatar van Harderwiek
The Nacirema Dream is misschien wel de grootste teleurstelling van afgelopen jaren. Zou die nu eindelijk dan een goed album uitbrengen? Of is de beste man gewoon te laat albums gaan uitbrengen? Want wat een lekker muziek heeft deze man in het verleden gemaakt!

avatar van DarkoMarco
Dit is misschien wel de laatste kans wat Papoose krijgt van het grote publiek. Zijn eerste album was een enorme teleurstelling. Misschien wel de grootste teleurstelling op langverwachte albums op het gebied van Hip-Hip van wat ik ken. Alleen als Detox (of nu andere benaming) uitkomt en een flop wordt, dan zal dat het hoogtepunt van teleurstelling zijn.

avatar van Silky & Smooth
Een teleurstelling kan ik het niet echt noemen, omdat de verwachtingen niet al te hoog waren. Wederom weet Papoose het niet te presteren een fatsoenlijk album uit te brengen. Aan zijn hele manier van rappen op dit album merk je dat hij een geweldig rapper is. Alleen komt het er simpelweg niet uit. Alles wat je niet van deze echte street rapper zou verwachten krijg je voorgeschoteld; plastic producties, corny refreintjes en cliché teksten. Ik zou het hem vergeven als hij dat combineerde met scherpe punchlines en ratelende flows, maar helaas. De paar hoogtepuntjes op dit album wegen niet op tegen het zwakke geheel.