Eagles of Death Metal - Zipper Down (2015)

Label: T-Boy

1. Complexity (2:46)
  2. Silverlake (K.S.O.F.M.) (3:35)
  3. Got a Woman (2:02)
  4. I Love You All the Time (3:09)
  5. Oh Girl (4:08)
  6. Got the Power (3:28)
  7. Skin-Tight Boogie (3:12)
  8. Got a Woman (Slight Return) (0:41)
  9. The Deuce (3:06)
  10. Save a Prayer (4:40)
  11. The Reverend (3:29)
Wat heeft hij nu weer gezegd?

Maar ja, er zijn genoeg stomme lui die leuke en/of goede muziek maken toch?

avatar van HammerHead
Iets over wapenbezit naar het schijnt. Het blijven natuurlijk wel een stelletje rednecks, dus opzich niet zo verrassend.

avatar van Mjuman
west schreef:
Wat heeft hij nu weer gezegd?

Maar ja, er zijn genoeg stomme lui die leuke en/of goede muziek maken toch?

VdG luistert graag met een geoefend postpunk oor en is liefhebber van vintage Cure, Feeding Fingers - Attend (2016)

Ik ben liefhebber van vintage port en heb doe geen ooroefeningen.

Voor alle duidelijkheid - dit is NMD

avatar van HammerHead
Overigens vind ik dit een nogal gezapig album in vergelijking met eigenlijk al het eerdere werk. Blijft qua inventiviteit in hooks en riffwerk flink achter bij in ieder geval de eerste 2 platen.

avatar van VanDeGriend
Mjuman schreef:

Ik ben liefhebber van vintage port en heb doe geen ooroefeningen.

Voor alle duidelijkheid - dit is NMD
Het zou je sieren eens een keer geen mening te hebben over de manier waarop iemand zich uit., met als enig doel en/of resultaat ergernis op te wekken. Zeg wat over de muziek, niet altijd alleen maar over de mensen die er wat over zeggen

HammerHead schreef:

Maar ja, hij is één van de weinige rednecks waarvan ik mij kan voorstellen dat hij voor wapenbezit is, na wat hij heeft meegemaakt. Ik vind het wel klasse dat ze hun Europese tour hebben hervat. Ze zullen behoorlijk angstig zijn.

Lees net dat ze vanavond optreden in Parijs. Daarbij zijn honderden overlevenden aanwezig.... wow.

avatar van Mjuman
VanDeGriend schreef:

Humor staat in het woordenboek onder "H". Vond, eerlijk gezegd, jouw bericht wel komisch; net zo komisch als dat van Pinsnider bij Feeding Fingers, vandaar de 1-1

Vind dit ook nix

buizen
HammerHead schreef:

Het kan ook dat hij op basis van die afschuwelijke ervaring met Bataclan overtuigd is geraakt dat het beter is / was geweest indien er gewapende weerstand was in de zaal. Dan was dat bloedbad niet zo groot geweest omdat er gewacht moesten worden tot 'buiten' iemand door had wat er aan de hand was en er uiteindelijk politie kwam.
Dus niet alleen maar omdat ie 'redneck blijft'.
Van mij mogen er marechaussees met mitrailleurs bij evenementen aanwezig zijn. Op Schiphol voel ik me ook veilig door hen.

avatar van Rudi S
buizen schreef:

Zanger Eagles of Death Metal pleit voor vrij wapenbezit | NOS

avatar van frolunda
Vrolijk album waar het spelplezier vanaf spat maar qua kwaliteit komen de songs te vaak nauwelijks boven de middelmaat uit.Hoogtepunt is het uitstekende Got a woman en ook Skin-tight boogie en the Deuve verdienen het predikaat goed.De rest is pretentieloze rock dat het goed doet op feesten en partijen maar meer ook niet.Voldoende.

avatar van trebremmit
Berichten verplaatst naar de artiestenpagina

Dan kan het hier weer over het album zelf gaan.