Antimatter - The Judas Table (2015)

Label: Prophecy

1. Black Eyed Man (6:24)
  2. Killer (5:13)
  3. Comrades (4:57)
  4. Stillborn Empires (7:20)
  5. Little Piggy (6:44)
  6. Hole (5:03)
  7. Can of Worms (5:37)
  8. Integrity (6:06)
  9. The Judas Table (6:36)
  10. Goodbye (2:44)
avatar van Broem
De laatste 3 zijn idd de sterkste albums. Luister vooral ook naar een ander project van Mick Moss Sleeping Pulse - Under the Same Sky (2014) Dat is voor een 5* album en weergaloos.

avatar van Alicia
Klopt... Under The Same Sky onder de naam Sleeping Pulse is ook prachtig. Ik zelf draai eigenlijk alleen maar de albums vanaf Leaving Eden.

avatar van Thin Air!
In de moderne bijbel heet de man met baard geen Jezus maar Mick Moss

Hij die dode noten kan laten opwekken tot levende materie.
Deze CD is een achtbaan van 56 minuten hemel op aarde. Weggezogen in de bank lijkt aan mij voorbij te gaan. Is dit magie?

Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat deze man zo'n klein fan bereik heeft. Hij verdient meer dan 12 discipelen.

avatar van Killeraapje
Voor de liefhebbers is hier een kleine preview van een binnenkort te verschijnen live CD/DVD

Antimatter - Monochrome (Live Between The Earth & Clouds) - YouTube

avatar van Alicia
Die ga ik onmiddellijk aanschaffen zodra de dvd ergens te koop is. Voor nu zet ik deze parel nog een keertje op. Blijft gewoon erg mooi!

avatar van Killeraapje
Je kunt hem al vooraf bestellen via de website van Antimatter

Antimatter Official Website - antimatteronline.com

Overigens zijn de twee singles die recent worden aangeboden op de website ook erg de moeite waard vooral de INXS cover By My side is erg mooi geworden.

Mick Moss (Antimatter) - ''By My Side'' INXS Cover - YouTube

avatar van Teunnis
Bericht over nieuw album verplaatst naar Antimatter.

avatar van Rogyros
Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering - ik weet geen andere verklaring - dit album ruim 3 jaar geleden een onjuiste beoordeling gegeven. Slechts drie sterren had ik hiervoor over. Ik weet niet goed waar ik was met mijn hoofd, maar toch niet bij de muziek.

Dit is mooie muziek. Met veel gevoel voor melodie en vooral ook sfeer gemaakt. Muziek die binnenkomt. Gewoon een erg sterk album, dat door mij in eerste instantie (ik weet echt niet waarom ik mijn eerdere conclusie trok) niet op juiste waarde is geschat.

4 sterren geef ik dit album. Voor nu. Wellicht zit er groei in. Mede dankzij de hoge beoordelingen van Broem en Alicia, users die ik graag volg, kwam dit album weer onder de aandacht. Mijn oren klagen niet!

avatar van jorro
Beter dan de voorganger, maar niet zo goed als de opvolger. Kortom 4* net als ik voor Lights Out gegeven heb. Petje af voor de constante kwaliteit. Geen enkel album verveelt ook maar een moment.

Sparky
Antimatter begin 2016 gezien in de Boerderij, even na de release van dit album dus. Onbegrijpelijk dat de band (nog steeds) zo in de luwte opeert. Heerlijke emotionele muziek en Mick heeft een prachtige stem. Misschien dat de muziek (gelukkig) wat moeilijk in een hokje te plaatsen is?

Met dlt album Antimatter leren kennen. Formidabel album. En ja ik kijk uit naar november, want dan verschijnt er één nieuwe plaat. Aftellen maar... Het wordt in ieder geval een leuk verjaardagscadeautje , want ik verjaar in november. Ha ha

avatar van ProGNerD
TONYLUNA schreef:

Als je het dan helemaal feest wilt maken, dan kun je 'm ook live zien in November; ik heb m'n tickets binnen voor 25 november hier in Enschede