Arcade Fire - The Reflektor Tapes (2015)

Canada
Label: Virgin

1. Apocrypha (5:18)
  2. Women of a Certain Age (3:15)
  3. Flashbulb Eyes [Dennis Bovell Remix] (2:49)

met Linton Kwesi Johnson

4. Soft Power (5:42)
  5. Get Right (4:41)
  6. Crucified Again (5:02)
avatar van robvw192
Crucified Again.....toch wel erg mooi

avatar van Johnny Marr
Is de film een beetje de moeite? Het concert Live at Earls Court dat bij de DVD zit is alvast schitterend.

avatar van pmac
Ze hadden beter de Pinkpopopnames uit 2014 kunnen gebruiken. Net ff wat betere uitvoeringen. Geluid perfect en fantastische beelden van een optreden dat begint in de bloedhete en in een uur eindigt met onweer. En de band in bloedvorm.

avatar van KKOPPI
pmac schreef:

Die show was zo goed dat zelfs de low quality livestream waarop ik keek een Bijbels gevoel overbracht.