Daughter - Not to Disappear (2016)

Pop / Folk
Label: 4AD

1. New Ways (5:25)
  2. Numbers (4:16)
  3. Doing the Right Thing (5:14)
  4. How (4:26)
  5. Mothers (5:21)
  6. Alone / with You (4:33)
  7. No Care (2:53)
  8. To Belong (4:17)
  9. Fossa (6:46)
  10. Made of Stone (3:52)

avatar van Premonition

Absoluut! Luister ik regelmatig itt hun albums

avatar van Chameleon Day
Ha, zelfde ervaring hier. Ik luister ook liever naar een live-optreden van deze band. Waarmee niet gezegd is dat de albums minder zouden zijn. Meer in het algemeen is een goed live-optreden te prefereren boven een studio-opname (hoewel veel ook afhangt van productie, arrangementen, gebruik van effecten e.d.).

avatar van aerobag
Dit album vond ik nog al een bittere pil. Het is teder en heeft zeker ook zijn spannendere momenten, maar sommige liedjes slepen maar een beetje voort. het klinkt met vlagen zeurderig, om het even oneerbiedig te zeggen. Er zweven veel ideeën rond, maar niets weet echt te landen.