Lil' Kleine - WOP (2016)

met Frenna

3. Bel Me Op (3:21)

4. Stripclub (4:00)

5. Zoveel (4:36)
  6. Niet Omdat het Moet (2:39)

7. Zonder Reden (2:56)

met Ronnie Flex

8. [Skit] Drank & Drugs in de Tweede Kamer (0:50)
  9. 1, 2, 3 (2:26)

met Ronnie Flex

10. Zeg Dat Niet [Jack $hirak Remix] (3:30)
  11. Goud (2:56)
Frank, onze Luna zingt Drank & Drugs helemaal mee, al weet ze niet waar het over gaat.
De Opposites zijn ook met dit soort ongein begonnen, en hun laatste album was behoorlijk goed.
Verder heeft die Lil' Kleine best wel een goede stem, ik heb hem ooit Kon Ik Maar Even bij Je Zijn horen zingen, en daar kwam hij prima mee weg, nog even laten puberen, en dan kijken hoe hij zich verder ontwikkeld.
Thomas Berge & Lil' Kleine - Kon ik maar even bij je zijn - De Zomer Voorbij 2015 - YouTube
De beats zijn in ieder geval behoorlijk dansbaar, dat zie ik wel hoe ze er hier in de huiskamer op dansen.
Voor mij was het als ouder wel een grote stap, de ene dag zingen we nog gezellig Alle Kleuren Van De Regenboog, een dag later Drank & Drugs.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
hopelijk komt het nog goed

avatar van Rudi S
Alle kleuren van de regenboog vind ik dan nog van die 2 het meest " volwassen" liedje

avatar van lowieke
deric raven, met alle respect maar beginwerk van Opposites en dit vind ik appels en peren. Opposites hadden in hun beginwerk wel wat meer kinderachtige onzin. Maar dat klopte wel, daar komt dit zowel als geluid als tekst niet in de buurt.

'Slaap' alleen al is al beter dan al het goede van new wave bij elkaar geraapt.

avatar van frolunda
0,5
Erg matige beats,zang/rap en nog slechtere teksten,is helemaal niks dit.Vond ik ook al van Boef terwijl die ook al zoveel succes heeft.Doe mij dan maar Fresku of Rico/Sticks in de categorie Nederlandstalige Hiphop,die zijn zoveel beter dan dit.
De muzikale smaak van het grote publiek,ik snap er niet zoveel van.

avatar van jurado
frolunda schreef:
De muzikale smaak van het grote publiek,ik snap er niet zoveel van.
Dat heeft niets met smaak te maken, het is wat de grote massa door de strot geduwd wordt. Schande voor de echte mannen zoals inderdaad Rico, Sticks, Fresku, Typhoon e.a.