Biosphere - The Hilvarenbeek Recordings (2016)

Noorwegen
Electronic
Label: Biophon

1. t'Schop (6:48)
  2. Pipistrellus (3:14)
  3. Audax (6:04)
  4. Strigiformes (3:13)
  5. Rovertse Heide * (6:10)
  6. De Doornboom * (2:28)
  7. Hilsondis * (5:13)
  8. Icoon * (4:56)
avatar van Broem
Een album in de stijl van Biosphere die de band zo kenmerkt. Als ik in de juiste muzikale stemming ben kan ik er van genieten. Al die details, piepjes en zich herhalende stukken. Ben overigens in bezit van een expanded verzon met daarop 8 nummers. Eens kijken of ik die op de site kan krijgen.

Eh voila. Wat een tempo hebben onze mods toch

avatar van Edwin
Broem schreef:
Een album in de stijl van Biosphere die de band zo kenmerkt.

Geen band toch?

avatar van Broem
Edwin schreef:

Geen band toch?

Eenmans band

avatar van Noere
Wat minder ijzig en warm voor biosphere begrippen. Vind het wel een mooie release, de man heeft de laatste paar jaar sowieso weer wat fijne werken afgeleverd.

Noere schreef:

In hoofdlijnen met je eens - The Senja Recordings zijn fijn, beetje duister, maar Departed Glories vond ik wel een beetje tegenvallen, tamelijk saai.