Whispering Sons - Endless Party (2015)

Belgiƫ

5. Insights (4:45)
  6. Wall (5:38)
  7. Marble White * (5:23)
  8. Tidal Wave * (3:46)
  9. Dusk Till Dawn * (4:30)
avatar van reptile71
Ja, maar bonustracks staan er origineel niet op. De originele uitgave was een cassette met 6 nummers, daarna verscheen een vinyl EP (ook met 6 nummers) met bijgaande cd met als extra's 3 nummers van hun eerste release, die eigenlijk meer een soort promo cd-r was. Die laatste 3 tracks horen er voor mij dus echt niet bij. Ze zijn ook van heel andere kwaliteit en sound.

Voor een album is 42 minuten zeker normaal. Heerlijk old school LP lengte.

avatar van WesleyX16
Ben best geïnteresseerd in de 3 overige nummers. Maar die 6 nummers hadden mij destijds direct overtuigd. Deze band is heel interessant. Eigenlijk alleen al het nummer Wall. Dat is toch het eerste nummer die ik van hun hoorde.

Royalengineer
2 maal beluisterd; goed man!

Net als hun dit jaar verschenen debuutalbum geef ik 5 sterren; meestal ben ik niet zo scheutig meer met het geven van mijn maximale waardering - maar voor deze indringende '21st century wave' zeer zeker wel!

De sfeer van dit album ademt een bepaalde eeuwigheid uit. En dat doen deze Belgen verdomd goed!

avatar van Jean-Maurice
The Night:
Een van mijn favoriete liedjes van ze inmiddels. Wat een mooie opbouw en een geweldig einde heeft dit liedje toch, daaraan herken je een goede band...start, move, dance!

avatar van DjFrankie
WesleyX16 schreef: