The Temper Trap - Thick as Thieves (2016)

Australiƫ
Rock / Pop
Label: Liberation

1. Thick as Thieves (3:53)
  2. So Much Sky (4:28)
  3. Burn (3:29)
  4. Lost (4:32)
  5. Fall Together (3:20)
  6. Alive (3:34)
  7. Riverina (3:35)
  8. Summer's Almost Gone (5:08)
  9. Tombstone (4:16)
  10. What If I'm Wrong (4:54)
  11. Ordinary World (3:52)
  12. Providence * (4:17)
  13. On the Run * (3:57)
  14. Closer * (3:46)
avatar van coldwarkids
Na het tegenvallende The Temper Trap, klinkt de nieuwe single Fall Together stukken beter. Ben zeer benieuwd naar dit album. Conditions was mijn nummer 1 van 2009.

Inmiddels zijn er al 3 nummers te beluisteren.

avatar van blur8
van die 3 is Thick as Thieves voor mij de enige beluister waardige.
We zullen zien..... maar verwacht er niet te veel van.

avatar van blur8
Track 4: Alive biedt geen verrassing. Volgende week weten we meer.....

De band wordt per cd slechter

avatar van Jurr_on
Ik ben minder negatief als de beoordelaars hier voor mij. Thick As Thieves luistert prima weg en bevat voor mij geen echte skip-momenten. Voor de luisteraars die net iets meer verwachten is dit niet meer dan een album met radio-tracks. Dit is waarschijnlijk voor sommigen hier een probleem, maar als je op zoek bent naar een uurtje goede radiomuziek dan is dit een zeer vermakelijk album. Zeker geen album dat mijn top 10 voor de jaarlijsten zal halen, maar wel een 3,5 sterren.

avatar van WeckoJ
Ik vind dit album echt een stuk beter dan het 2e album al haalt het niet het niveau van het eerste album maar ik vind het echt een prima album, ik snap ook echt niet waarom het hier niet eens een 3 gemiddeld krijgt. Maar goed ieder zijn ding en mening natuurlijk.