Yeah Yeah Yeahs - Fever to Tell (2003)

Punk / Rock
Label: Interscope

1. Rich (3:36)
  2. Date with the Night (2:35)
  3. Man (1:49)
  4. Tick (1:49)
  5. Black Tongue (2:59)
  6. Pin (2:00)
  7. Cold Light (2:16)
  8. No No No (5:14)
  9. Maps (3:39)
  10. Y Control (4:00)
  11. Modern Romance (7:28)
  12. Yeah! New York * (2:05)
avatar van SinglespeedRS
Wat is dit een superalbum vd Yeah Yeah Yeah's met een paar geniale nummmers waaronder Tick en No no no. Hun latere albums halen jammer genoeg dit level niet. Staat vaak te spelen op mijn Iphone en MAC. Geweldig........

avatar van Rvdz
Ik vind Pin echt een geweldig nummer,maar aan de stemmen hier te zien ben ik in de minderheid.
De rest van het album doet me vrij weinig,maar ik heb er nog niet heel vaak naar geluisterd,dus dat kan nog komen.

avatar van EttaJamesBrown
Werelds. De gecastreerde Ramones? Ja! Ja! Ja!

avatar van Rudi S
EttaJamesBrown schreef:
Werelds. De gecastreerde Ramones? Ja! Ja! Ja!

Dan zal deze ook wel smaken.
The Thermals - More Parts Per Million (2003)

avatar van Cellulord
Lekker rommelige rock maar met punk heeft het niets vandoen, daar is het veel te groovy voor.

avatar van Ataloona
Daarvoor moet je inderdaad bij de gelijknamige debuut EP zijn. Dat is pas lekker!

avatar van Cellulord
Ataloona
Aha, ik wist dat ik een tijdje geleden reeds iets van hun beluisterd had, en dat viel eigenlijk niet echt mee (3*), dat was dus hun gelijknamige debuut EP.
Dan vind ik deze stukken beter.

avatar van galleryplay
MAPS (My Angus, Please Stay) zou zich moeiteloos nestelen in de top van "Beste alternatieve songs aller tijden" lijstjes .