Nino - Transmigratie (2006)

Label: Goodlife

1. Kom Niet Hier (4:26)

met Jay, Lucky en Reejon

2. Ik Ben een Straatrat (3:22)
  3. Je Weet Nex (3:48)

6. Hossel Ik (4:14)

met Blexxx, Don.G en Mai$tah

7. Terug Met Dat (3:02)

met Gio

8. Je Kan de Tering Krijgen (3:24)

met Gio

9. Fitty Hebt (4:52)

met Lexxxus, Lioth en Singa

10. Nina (Skit) (0:52)

met Nina

11. O Ik Heb Me Nikez (4:24)

met Dio, Blexxx en Darryl

met D Love en Negativ

20. Geloof in Mij (3:28)

met Darryl

erg dope album,
alleen jammer van de laatste(n)
die vin ik iets minder.
Transmigratie 2 komt trouwes bijna uit..

Roerbakmie
ja is er al een release date bekend gemaakt?

KSPR
Transmigratie 2 is vandaag uitgekomen... ben te lui om hem toe te voegen

0,5
Tag
Damn, wat is Nino nou voor iemand.. gewoon een 'rapper' (ja tussen haakjes, hij verdient het eigenlijk niet) die uit is op geld en dat commerciele beeld om hiphop versterkt.. waar gaat het heen?!

Roerbakmie
Tsja... eigenlijk is alle Nederlandse hiphop die bekend is bij de mensen commerciel

Relax
Roerbakmie schreef:

Dus jij wou zeggen dat dit album dat niet is ?

...

KSPR
Dit album is bekend hoor, maar niet op deze site.

Bij mij in de stad kent (figuurlijk) iedereen hem.

JustaRascal
Kempi en Nino hebben ruzie. maar ze hebben 1 ding gemeen! Het maken van slechte muziek!

0,5
Tag
JustaRascal schreef:

Helemaal waar en correct geantwoord

rico-bballer
Niet goed geen andere worden voor simpele flow lege teksten veel tkesten zijn ook nog gestolen van het nummer waarvan ze de beat van hebben.

Redelijk niet boeiend, een paar leuke nummers verder niet

Relax
Relax schreef:
Natuurlijk nog niet zo erg maar dat komt nog wel.

En ik had gelijk mensen.. hij is fucking bekend nu
Niet dat ik er blij mee ben, maar wel met mijn toekomstblik

P-DawG
JustaRascal schreef:
wat een ZURE grap maar ik kan niet ontkennen dat je gelijk hebt

avatar van Chuck Taylor
Welke beat is diegene van Al Die Tijd? Iemand me helpen?

avatar van Timo710
Eey shwa, deze is echt killer swa, je weet mi boy Nino komt HARD. swa murdert echt die pokoes, en je weet ook dat er ladies zijn die voor deze mooiboy z'n swagger een moord zouden doen.

Jeweetog, boyz op deze site weten niet waarover ze prate, ze weten niet wat speelt op de straten. ze luisteren naar shi typhoon stotterende boy, die tjap zou geklapt worden als hij in zaantje kwam.

ik heb niet die hele ding geluisterd tog, kweenie hoe ik moet downloade en me homeys sture me altijd via bue-tooth tog. Zodat ik in de bus die shit op me pokkie kan blazen, ik heb èèn verse pokie, geluid kan echt hard. God Weet met singa, die pokoe is diep shwa, god weet brother. Get Crunk met die boy Kimo (jeweetog, van die kino bolletjes blues die op tv kwam) harde shit g.

Gino Pietermaai is kanker nep, Nino is veel beter als hem.

[/sarcasme]

avatar van Golden_Bird
1,0
Kempi heeft nog wel eens een chille flow, maar Nino is echt niks.

avatar van KILLERBEE99
Vele Zijn Fake vind ik een best leuk nummer

Ik vind dit echt een gruwelijke mixtape van Nino. Met name nummers als Ik Ben Een Straatrat,
Je Kan De Tering Krijgen en Get Crunk zijn dope tracks. Toch geef ik deze mixtape een 3,5 omdat er.wel een paar kaka tracks inzitten. Maar dat zijn er niet zoveel dus vandaar.