The Rolling Stones - Totally Stripped (2016)

Label: Eagle Rock

1. Not Fade Away (3:11)
  2. Honky Tonk Woman (4:53)
  3. Dead Flowers (4:00)
  4. Faraway Eyes (5:05)
  5. Shine a Light (4:51)
  6. I Go Wild (6:49)
  7. Miss You (9:39)
  8. Like a Rolling Stone (6:10)
  9. Brown Sugar (5:12)
  10. Midnight Rambler (9:09)
  11. Jumpin Jack Flash (5:03)
  12. Gimme Shelter (6:58)
  13. Rip This Joint (2:56)
  14. Street Fighting Man (4:51)
Thunderball schreef:
Eh... die is al twintig jaar op vinyl te koop?

Ja.. maar een nieuwe uitgave zou de prijs weer wat normaler maken. Ik hoef niet perse een originele eerste persing

avatar van TEQUILA SUNRISE
Gisteren deze in huis gehaald, wat een fantastisch geluid ! en met een zeer fraaie uitvoering van Gimme Shelter, na 1 draaibeurt al het hoogtepunt van het album.
Hier ga ik nog veel plezier aan beleven.
Prachtig album.

avatar van nlkink
Deze ligt incl. DVD voor € 16,99 in koopjesbakken van de Aldi in Assen.

avatar van TEQUILA SUNRISE
DVD heb ik er ook bij maar was wel 6 euro duurder uit.

na een paar draaibeurten kan ik alleen maar concluderen dat dit een hele fijne release is, inderdaad met zeer mooi geluid.

mooi live opnames, die een band in vorm laten horen. In gedachten lijkt het nog maar zo kort geleden, maar we zijn alweer ruim 20 jaar verder.

De klassiekers worden bovenstaand steeds genoemd, maar ik wil toch een lans breken voor I go wild, die ik op plaat al super goed vindt, maar live ook staat als een huis!

avatar van Lamontagne
Ik weet niet hoeveel concerten ik al in de kast heb staan van The Stones,
had Paradiso al op bootleg maar met verschrikkelijk geluid net zoals Olympia

maar ik moet nu concluderen dat Paradiso een van mijn favoriete concerten is
van ze, zelfs de solo's worden zuiver gespeeld
Prachtig simpel gitaarwerk in The worst!
En heerlijk hoogtepunt net zoals op de eerder verschenen Stripped
Spider and the fly machtig mooi!

avatar van TEQUILA SUNRISE
Zeer fraai album van The Stones met Midnight Rambler & Gimme Shelter als absolute hoogtepunten.
En wat een strot heeft die Lisa Fischer op Gimme Shelter zeg!
Een band in bloedvorm met een zeer zuiver geluid, Miss You vind ik ook het vermelden waard en het verrassende Faraway Eyes maakt het feest compleet.

avatar van Thuurke
Mooie aanvulling op Stripped. 9 andere nummers dan op Stripped en 5 in andere versies.
De bekendere Stones klassiekers staan op deze plaat.

avatar van RebelINS
De Stones hebben er zin in dit jaar! Heerlijk live album die ik zelf beter vind dan Stripped. Fantastische versies van Miss You, Gimme Shelter en Midnight Rambler!

Bijna net zo goed als Stripped (1995)
Het album van 2016 voor mij

avatar van teus
Gelink schreef:
Bijna net zo goed als Stripped (1995)
Het album van 2016 voor mij

Stripped is zeker ook goed maar vind deze uitgave toch een poepie beter ,allereerst de geluidskwaliteit en dan de keuze van de tracks geeft voor mij wel meerwaarde ,Gimme Shelter ,Midnight Rambler en ook de lange Miss You-Jam
Vind ook de middenmoter I Go Wild hier veel meer uit de verf komen,alleen Faraway Eyes hoeft nooit zo van mij ,maar dat is mijn mening en smaak denk ik
Halfje * meer dan Stripped
Oh ja.....Blue & Lonesome is mijn 2016 album

avatar van Mel24
Thunderball schreef:
Vandaag de Japanse Ward box van Totally Stripped binnen gekregen. Erg mooi weer!
Daarstraks Paradiso bekeken en nu staat Brixton op. Verplichte kost voor iedere fan!
Morgen Olympia kijken.

Thunderball, Waar bestelde jij die Japanse versie?

Als voorbereiding op het concert zaterdag had ik nou toch eens zin om dit Totally Stripped te gaan draaien. Man, man: wat een geweldige release is dit zeg! The Stones in absolute topvorm. Genieten!

Ik heb ook op een 2e cd de 3 Japanse bonustracks, de missende Paradiso Stripped tracks, en 4 London nummers gezet. Helemaal een feestje.

avatar van haythijs
Eigenlijk hoor ik ze hier misschien wel op hun best, althans qua locati: in een volle zwetende rokende zaal met een mannetje of 1000 ipv een megastadion. Nu is Jagger geen podium te groot maar ook hier hoor je de energie van hem afspatten. Een mega videowall, honderden spots en meterslange catwalks zijn ze niet nodig.
Zoals ook de hele band hier nog heerlijk ronkt. Gimme Shelter uit Paradiso was destijds een bkantje en deze opname altijd gekoestert als een van hun allermooiste.
Ga de band dit jaar niet kijken, kaarten waren te snel weg en wat over was, is me te duur. Ik sprak afgelopen week nog met de zanger van de Stones tribute band Gimme Shelter, hij vond hetgeen wat hij nu van hen hoorde toch wel wat karig klinken. Zeker in vergelijk met dit album. Maar ja, we zijn ook alweer 22 jaar verder.
Dit blijft smullen.

avatar van Funky Bookie
Lekker album van de heren. Dead Flowers en Faraway Eyes had van mij niet gehoeven, dat kan Eagles beter. Verder uitstekend geluid en voor mij als Stones leek een hele fijne verzameling live opnames.