Glass Animals - How to Be a Human Being (2016)

Pop / Electronic
Label: Caroline

1. Life Itself (4:41)
  2. Youth (3:50)
  3. Season 2 Episode 3 (4:03)
  4. Pork Soda (4:13)
  5. Mama's Gun (4:26)
  6. Cane Shuga (3:16)
  7. [Premade Sandwiches] (0:36)
  8. The Other Side of Paradise (5:20)
  9. Take a Slice (3:49)
  10. Poplar St. (4:22)
  11. Agnes (4:31)
avatar van Noere
Life Itself klinkt alvast erg fijn. Houdt ergens het midden tussen wild beasts en foster the people ofzo.. geinig bandje.

avatar van coldwarkids
Altijd lekker! Al 2 keer live gezien. Lekker swingen op deze zwoele muziek.

avatar van peterjames777
"Pineapples are in my head!" (Pork Soda).

Heel mooi concept: Elk liedje is een verhaal over een invidu, afgebeeld op de album hoes. Dat maakt dit een sympathiek, zwoel pop album met een groot hart. Een viering van de diversiteit van de mensheid en de eigenheid van het individu

Pork Soda, Mama's Gun, Take a Slice zijn de echte winnaars. Heerlijke tracks.

avatar van Rvdz
Eerste luisterbeurt bevalt zeer goed. Dat Life Itself een van de leukste nummers van het jaar is wist ik al, maar ook Season 2 Episode 3 en (vooral) Mamas Gun springen er boven uit.

avatar van Bert Wasbeer
Ik heb deze plaat gewonnen in een prijsvraag van mojo. Ik kende de band niet maar het is heel aardig. Wellicht soms iets te rnb-ig en over het geheel zijn niet alle nummers even sterk, maar blij verrast. Als ze een keer op een festival staan waar ik ben ga ik zeker even kijken.

avatar van Osiris Apis
Leuk album! Lekker catchy pop album. Vorig album kende ik ook al, maar deze bevalt beter.

avatar van blur8
De zwoele ritmes zijn zeer geschikt voor een zomers festival.
Minpunt voor mij is de vlakke zang, die na enkele nummers gaat tegenstaan.

avatar van Lennonlover
Bert Wasbeer schreef:

Op Rock Werchter dit jaar! Heb hun eerste worp beluisterd en die bevalt me zeer. Ik ga kijken!